אחרי שקייטי פרי הודיעה בצורה חגיגית כי היא מצפה לילדה הראשון עם ארוסה אורלנדו בלום, השחקן המפורסם וחובב הנשים הידוע פתח את ליבו והבטיח לחשוף פרטים עסיסיים מחיי המין שלו בראיון שנתן ל"סאנדיי טיימס". אלא שהבטחות לחוד ומציאות לחוד כי עסיסיות לא הייתה פה. בצעד מפתיע, בלום בן ה-43 הודה בראיון כי לפני שמערכת היחסים בינו לבין כוכבת הפופ התייצבו, הוא החליט להתנזר מסקס במשך שישה חודשים כדרך להבין את עצמו ואת צרכיו טוב יותר ללא הצורך במגע גופני.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בייבי, אתה זיקוקים. קייטי פרי ואורלנדו בלום (צילום:  Phillip Faraone  Getty Images)
בייבי, אתה זיקוקים. קייטי פרי ואורלנדו בלום (צילום: Phillip Faraone Getty Images)

"לא הייתי מאושר. חבר קרוב אמר לי שאם אני רוצה להיות בקשר רציני, עליי להתנזר לגמרי במשך כמה חודשים ולחשוב על זה", אמר בלום בראיון. "זה אוטומטית מוריד מהראש את הרעיון לצאת למסיבה ולחשוב 'את מי אני אפגוש הלילה?', ופתאום הבנתי שאני יכול לקיים מערכת יחסים עם אישה שבנויה רק על חברות".

למרות שתכנן להתנזר לתקופה קצרה הרבה יותר, בלום סיפר שהוא הצליח להחזיק במשך חצי שנה, לאחר שהבין כמה כיפית ומהנה הדרך שבה הוא התייחס לנשים והתחבר לצד "הנשי" בו. "אני יודע שזה נשמע מטורף", הוא הודה ושיתף בעוד שני דברים שהוא הפסיק לחלוטין במהלך ששת החודשים שלא היה לו יחסי מין: סרטי מבוגרים ואוננות. "זה היה לא שפוי. אני לא חושב שזה בריא. אני לא חושב שזה היה רצוי. אתה צריך להמשיך לזוז שם למטה", הוסיף בלום במעין חרטה.

אורלנדו בלום (צילום: Vittorio Zunino Celotto \ Getty Images)
אורלנדו בלום (צילום: Vittorio Zunino Celotto \ Getty Images)

הכל השתנה עבור השחקן החתיך כשפגש במקרה את פרי במהלך טקס גלובוס הזהב של 2016, ובסופו של דבר יישם את כל הלקחים שלמד מתקופת ההתנזרות שלו. "היא מאוד מפתיעה", סיפר בלום על ארוסתו והוסיף: "היא שנונה וחכמה ואינטליגנטית. היא כריזמטית, אבל גם היא ישירה, והדינמיקה הזו הייתה מסקרנת אותי". גברים, תלמדו!

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Orlando Bloom (@orlandobloom) on