בן זיני וטיילור מלכוב בילו את השבועות האחרונים בצילומי "זוג מנצח VIP" שנערכו בברזיל. הצילומים כאמור הופסקו בעיצומם עקב התפשטות נגיף הקורונה ברחבי העולם ובעקבות הטיסות האחרונות שיצאו מישראל, על מנת להחזיר תושבים ארצה, בעקבות סגירת שדות תעופה ברחבי העולם. כמו רבים אחרים, גם הזוגות המפורסמים שבו בשבוע שעבר ארצה היישר לבידוד.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

אלא ששלושה שבועות בוילה לצד זוכת "האח הגדול" והאקטיביסטית למען זכויות בעלי חיים הידועה בארץ ובעולם, טל גלבוע, הספיקו כדי לשנות לבן זיני את התזונה שלו. כוכב הרשת נפרד מאכילת כל דבר שקשור אל החי ומהיום הוא טבעוני גאה. גם כעת שהוא נמצא בבידוד הוא אוכל רק טבעוני ומרגיש בריאותית מעולה.

בן זיני החדש (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בן זיני החדש (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בפוסט שפירסם כוכב הילדים הוא כתב: "בזמן האחרון התחלתי לאכול טבעוני. זה היה מתוך אידאולוגיה והרצון לא לאכול חיות, אבל אז שמתי לב שאני מרגיש הרבה יותר קליל. הבשר היה מעייף אותי ועכשיו אני מרגיש בריא יותר". גם גלבוע הכריזה על ההישג המרשים שלה וכתבה: "הייתי עם בן זיני בחור מוכשר עם לב ענק והוא החליט שם שהוא אוכל כמוני, כמה אני שמחה לראות שגם כשהוא בבידוד הוא שומר על האידאולוגיה". גם TMI טבעוני ודוגל בזכויות למען בעלי חיים. 

טל גלבוע (צילום: יריב פיין וגיא כושי)
טל גלבוע (צילום: יריב פיין וגיא כושי)