ניקול ראידמן שחזרה כזכור מחו"ל עם מטוס פרטי, סיימה אמש (שני) שבועיים של בידוד ביתי, ויצאה לחופשי במסגרת 100 מטר מרחק מהבית. ראדימן המתגוררת בביתה המפואר בהרצליה פיתוח, יצאה לטיול רגלי בחוף הים בהרצליה ושיתפה את עוקביה בלייב באינסטגרם. ראדימן פרצה מול עדשת המצלמה בבכי כשחשפה באומץ רב כי היא לבד בלי משפחה, לא בקשר עם הוריה, כך שתחגוג את פסח לבד עם שני ילדיה ולא רק בגלל הקורונה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

הזמרת והדיווה שיתפה את עוקביה על הימים הקשים שהיא עוברת: "תקופה קשה, לא פשוטה לאף אחד, אנחנו חושבים על הישרדות כלכלית כולם, לא משנה כמה כסף יש לך ואיזה מעמד סוציו אקונומי אתה נמצא - כולנו חושבים מה יהיה מחר. אנחנו צריכים ללמוד מה היקום שלח לנו לכל החיים וצריכים לזכור כדי שזה לא יקרה עוד פעם".

"אני מחזיקה את עצמי מלבכות", אמרה והחלה לבכות תוך כדי שהיא חושפת, "פסח זה חג משפחתי, וכל החיים חלמתי שתהיה לי משפחה גדולה ונורא רציתי כל החיים שיהיה לי שולחן גדול שאוכל לארח וכמה שנים כן הצלחתי לעשות את זה מיכאל עם הילדים שלו אבל אחרי כמה שנים זה נגמר כי הילדים שלו החליטו שחברות איתי היא לא בשבילם".

ניקול ראידמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ניקול ראידמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"כשעלינו לארץ עשינו את החגים אני אמא, סבא, וסבתא אבל עם אמא שלי אני לא יכולה כי אני לא בקשר, והנה הקורונה ואני בבית לבד עם שני ילדים, בלי יכולת להזמין חברים בלי משפחה. אז תתחילו להעריך כי בחג הבא יש לכם את מי להזמין ועם מי לבלות את החג. נכון שקשה וכל אחד בבית שלו ולא נפגשים אבל המשפחות שלכם קיימות, לי אין, אני לבד, אין לי אחים או אחיות, אין לי סבא וסבתא, גם לא אמא ואבא והם בחיים". ניקול יש לך אותנו!

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Nicol Raidman (@nicolraidman) on