לפני שנה עזבה יערה בנבנישתי את גבולות ישראל ועברה יחד עם בעלה, אור גרינבלום, לנסות את מזלם בקריירה בקופנגן שבתאילנד. הדוגמנית הישראלית ובעלה מנהלים מזה כשנה ריזורט נחשק באי הקסום ואם חשבתם שמגיפת הקורונה שהביאה להשבתת מוקדי תיירות ובתי מלון בארץ ובעולם, תשיב את בנבנישתי ארצה, טעיתם. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בנבנשיתי ובעלה החליטו להישאר באתר הנופש בתאילנד, כשהם מנסים לנהל שגרה של ניתוק מהתקשורת וטעינה עצמית. הדוגמנית האדמונית גם מנצלת את ההזדמנות כדי לשתף את עוקביה ברשתות החברתיות בידע שצברה מחלקת האי הקסומה שלה, ושיתפה סרטון המלמד איך עושים אלכולג'ל טבעי בבית. במקביל שיתפה בנבנישתי כי היא מודה לאלוהים על השפע שיש לה בחיים ומרגיעה את כולם שככל הנראה לא יחסר לנו אוכל לעולם.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Yaara Benbenishty יערהבנבנישתי (@yaara) on

את ההבנה היא קיבלה כשתייר מקומי ביקש ממנה שתקנה לו ארוחה וכך שיתפה ברשתות: "אוכל. איזה נס אדיר זה שמעולם לא הייתי רעבה. לא באמת. לא רעב כזה מלווה בלחץ מאיפה תגיע הארוחה הבאה. תמיד אהבתי אוכל ותמיד נהניתי גם מהדברים הפשוטים וגם מהזכות האדירה להתפנק - בחוץ, אצל חברים, להזמין. המחסור באוכל זה אולי אחד הפחדים הכי בסיסיים שטבועים בנו ולכן הנהירה לסופרים, לאגור לשעת מחסור".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Yaara Benbenishty יערהבנבנישתי (@yaara) on

"אני לא מתיימרת לדעת מה מצב הרזרבות ברחבי העולם, אבל אני דיי בטוחה, שמהדברים הפשוטים, הבסיסיים, אלו שבאמת נחוצים לנו כדי להתקיים, לא יחסר. אולי זה פשוט אנחנו שצריכים להתאים את עצמנו למה העולם מסוגל להציע לנו כרגע? היום, פעם ראשונה מזה שנה, ניגש אליי איש תאילנדי מבוגר וביקש ממני שאקנה לו אוכל. הלב שלי נפל לרצפה ונשבר. עליו ועל כל כך הרבה אנשים שבמציאות החדשה, נאבקים לשלם אפילו על ארוחה ששוויה חמישה שקלים".

"חזרתי הביתה והסתכלתי במקרר, על המדפים, כמה שפע יש לי וכמה מזל והבטחתי לעצמי, לא לזלזל במזל הזה לעולם. ואז הכנתי חביתת חומוס בצורת כוכבים ובכלל הרגשתי שאין סוף למזל שלי. כמה קל לשמח אותי. מתכון באתר, כולל כל ההסברים למה קמח חומוס הוא החבר הכי טוב שלכם במטבח ואיך להכין חביתת חומוס, בלי חומוס בכלל".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Yaara Benbenishty יערהבנבנישתי (@yaara) on