כוכב הקולנוע כריס נות' ומורן אטיאס מעבירים יחד את תוקפת הבידוד. השחקן ההוליוודי המוכר לנו כמיסטר ביג השרמנטי מסקס בעיר הגדולה הפך לפני חודש וחצי לאבא בפעם השנייה מאשתו השנייה טרה וילסון. נות' המתגורר בניו יורק שנמצאת בימים אלה בהסגר כמו בישראל, עלה לשיחת פייס טיים עם הכוכבת הישראלית מורן אטיאס שנמצאת בימים אלה בישראל והצליח אפילו לגרום לה לדבר על הזוגיות שהייתה עם טוב אביב.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

מורן אטיאס, כריס נות' (צילום: דורון ריטר)
מורן אטיאס, כריס נות' (צילום: דורון ריטר)

אטיאס ונות' כידוע שומרים על קשרי חברות הדוקים שנרקמו במהלך הצילומים המשותפים של השניים לסדרה "הרודן" בכיכובה של אטיאס. השבוע הם ערכו שיחת פייס טיים על המגיפה הקטלנית. נות סיפר כי ברח מניו יורק בגלל התפשטות המגיפה ועזב עם אשתו והילדים לאל.איי, הוא ביקר את התנהלותו של בוריס ג'ונסון, ראש ממשלת בריטניה, בנוגע למלחמה בנגיף ושיבח את מדיניות ישראל שנקטה באמצעי זהירות בשלבים מוקדמים של התשפטות נגיף הקורונה. במקביל הוא גם המליץ להעביר את הזמן בבית עם תרגילי מדיטציה.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Moran Atias (@moranatias) on

אטיאס בירכה אותו על הולדתו בנו קיט, והוא מיד התעניין בחיי הזוגיות שלה, "את לא במערכת יחסים?, שאל נות'. אטיאס השיבה כשהיא צוחקת במבוכה: "אני לא, הייתי במערכת יחסים, אבל אתה יודע זה מאתגר. זה ממש מאתגר". מיד השיב לה נות': "היא לא מאתגרת, גם הגברים לא, זאת רק את שמאתגרת". אטיאס חייכה במבוכה והשיבה בעליצות "תסתום את הפה, כריס היה מדהים לשוחח איתך". 

טום אביב (צילום: אור גפן)
טום אביב (צילום: אור גפן)