אם חשבתם שרגע אחרי הגמר של "האח הגדול", המחלוקות והסכסוכים שהתגלעו בבית ייגמרו, כל אחד מדיירי האח יחזור אל שגרת חייו ואל דקות התהילה הקצרות בתבל וכולם ייעלמו אל הסגר העולמי, טעיתם ובגדול. כי ליאור דואק דואג שתשמעו עליו גם אם אין אירועים והשקות והוא לא מרפה מירדן אדרי גם אחרי שהמשחק נגמר והמצלמות כבו. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

דואק טען אמש (מוצ"ש) בפרק חוזרים הביתה, כי ירדן אדרי שהגיעה למקום השני והמכובד מטנפת על דיירים מאחורי גבם, כשהוא מתכוון כאמור נגד אהובתו תקוה גדעון ונגדו. גדעון ודואק בילו אמש את ערב שבת ביחד וצפו יחדיו בפרק ששודר. על המפגש הזוגי המרגש הכריזו ברשתות כשהעלו תמונה של כוס יין ובקבוק בירה. הם רק שכחו שבירה זה חמץ ובכך עודדו את העוקבים אחריהם ברשתות לאכול חמץ בפסח.

תקוה גדעון, ליאור דואק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
תקוה גדעון, ליאור דואק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בעקבות הדברים שאמר דואק בפרק, העלתה גדעון פוסט תמיכה בבן זוגה ויצאה נגד אדרי, וכך כתבה: "לאור הפרסומים השונים ברשת החיזוק החיובי צריך להינתן לליאור דואק. אנחנו כיוצאי האח הגדול כולנו נחשפנו לתגובות שאינן הולמות במדיה. ליאור פנה לירדן בעקבות אמירות והסביר לה שכדמות מוכרת עליה לשמש דוגמא לנוער. האם זאת לא חובתינו המוסרית לנצל את הבמה שניתנה לנו למנוע עברייני מקלדת לכתוב כל מה שעולה על רוחם".

תקוה גדעון מגנה על ליאור דואק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
תקוה גדעון מגנה על ליאור דואק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אחרי שתקוה יצאה נגד בריונות ברשת ועשתה בעצמה שיימינג לאדרי כשהעלתה תמונה לא מחמיאה שלה בצירוף מילים קשות, אדרי לא נותרה חייבת ועלתה בלייב עם מנחת האח הגדול לירון ויצמן. ויצמן לראשונה הצטלמה ללא איפור וללא אאוטפיטים מנצנצים על בימת נווה אילן אלא היישר מביתה הקט. כששאלה המנחה את אדרי האם תקוה עמדה בהבטחותיה וקנתה לה אייפון, אדרי השיבה שתקווה לא קנתה לה והיא גם לא מעוניינת לקבל אייפון מתקוה. 

האח הגדול, לירון ויצמן, גיא זו-ארץ (צילום: צילום מסך)
האח הגדול, לירון ויצמן, גיא זו-ארץ (צילום: צילום מסך)