המגישה ירדן הראל הודיעה הערב (ראשון) בחשבון האינסטגרם שלה כי עברה לידה שקטה. "שם הבטן שהענקנו לך הוא ניסים, כי היית הנס שלנו. גיליתי אותך בשלב מתקדם, רגע לפני חודש שישי ובזכותך הגשמתי את החלום שלי לחוות הריון. זכיתי לראות את הבטן שהלכה והתעגלה ויצאה פתאום, כאילו בשנייה - מהיום שידעתי עלייך, את הבעיטות שלך ואת החיבוק העוטף אותך ואותי של עומרי כדי שירגיש גם. אפילו לידה עברנו אתה ואני יחד", כתבה הראל.

היא סיימה את הפוסט במשפטים: "הלב הקטן והטהור שלך לא היה מוכן עדיין לעולם הזה, אבל רציתי לומר לך תודה, תודה שבחרת בי להיות אמא שלך גם אם זה היה רק לזמן קצר. אנחנו נפרדים ואוהבים אותך תמיד, אמא, אבא, גפן ולני. בבקשה תשמור על האחים הגדולים שלך מלמעלה".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

שם הבטן שהענקנו לך הוא ניסים, כי היית הנס שלנו. גיליתי אותך בשלב מתקדם, רגע לפני חודש שישי ובזכותך הגשמתי את החלום שלי לחוות הריון. זכיתי לראות את הבטן שהלכה והתעגלה ויצאה פתאום, כאילו בשנייה- מהיום שידעתי עלייך, את הבעיטות שלך ואת החיבוק העוטף אותך ואותי של עומרי כדי שירגיש גם. אפילו לידה עברנו אתה ואני יחד. הלב הקטן והטהור שלך לא היה מוכן עדיין לעולם הזה, אבל רציתי לומר לך תודה, תודה שבחרת בי להיות אמא שלך גם אם זה היה רק לזמן קצר. אנחנו נפרדים ואוהבים אותך תמיד, אמא, אבא, גפן ולני. בבקשה תשמור על האחים הגדולים שלך מלמעלה.

A post shared by Yarden Harel shalom (@yardenha) on

כזכור, הראל ניסתה במשך שנים להיכנס להריון ועברה טיפולי פוריות וניסיונות שלא צלחו, אך לבסוף החליטה יחד עם בעלה להביא לעולם ילדים בהליך פונדקאות. לפני כחודשיים היא הפכה לאם לתאומים, ורגע לפני כן גילתה כי היא נמצאת בשלבים ראשוניים של הריון.