הסכסוך בין הזמר אייל גולן לסוכנו לשעבר בני פרץ, המחזיק איתו בנכסים רבים ובחברת ההפקות "ליאם הפקות", מסרב להגיע לקיצו. כעת מי שיוצאת להתקפה כנגד גולן היא בתו של פרץ, שי פרץ, שכתבה באינסטגרם את הדברים הבאים: "אז אייל גולן בחר בתקשורת וגם אני אבחר. אבא יקר שלי, אני יודעת איך כל כתבה שיוצאת בשבילך זה כמו סכין בלב. אני יודעת כמה אתה פגוע ואיך קשה לך. אני רק מקווה שמכל הקושי הזה תצא בן אדם חזק פי כמה וכמה!".

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

"את האמת אתה תהיה מופתע שפתאום תראה את זה, אבל הבטחתי לעצמי שאם תצא עוד כתבה אחת שמכפישה אותך אני כבר לא אשתוק.
נתת את כל נשמתך, את כל החיים שלך למען ניקוי שמו של ‘אייל גולן’ במשך תשע שנים אם זה בפרשת המסים מ-2010 ואם זה בפרשת הקטינות ב-2013", המשיכה והתייחסה לפרשיותיו השונות של הזמר. 

אייל גולן (צילום: אלוני מור)
אייל גולן (צילום: אלוני מור)

"איך לעזאזל אבא שלי שנה אחרי שנה מופיע בכותרות רעות במדינת ישראל? לא מעניין אותו המחיר הכבד שהוא משלם על זה הוא לא ראה בעיניים כלום רק לשמור על הכבוד של החבר והאח שהיה לו. אייל גולן צריך ללכת עם הראש ברצפה כדי להגיד על אבא שלי את המילים הכל כך קשות ובמה שמאשים אותך. בן אדם שדאג לנקות אותך מכל פרשיה עוד לפני שהתחילה, נלחם מול כל מי שהיה נגד אייל, לא ישן ימים ולילות כדי שאף אחד לא יעז לפגוע בכבוד של אייל גולן. אני מזועזעת מכל כתבה שאני צריכה לקרוא. אני לא מאמינה שקיים בן אדם אנוכי כמוהו! אבל שמסתכלים אחורה רואים את אותו דפוס התנהגות עם המנהלים הקודמים שלו (ישי בן צור וגולן שרעבי חברך מגיל 10)".

שי פרץ, בני פרץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שי פרץ, בני פרץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בתו של פרץ שנפגעה בשם אביה המשיכה והכפישה את גולן: "איך בן אדם שנכווה קשה מהתקשורת משתמש בתקשורת כדי לפגוע בבן אדם ששם את גופו כדי להגן עליו מפני התקשורת? מצחיק גלגל החיים לא? אני יודעת שאתה תעשה הכל כדי לא לצער את הילדים שלך, אתה יודע שאנחנו לוקחים את זה קשה אז אתה לא משתף בכלום. יש פה בן אדם שדואג לעשות הכל בצורה עקיפה, הוא דואג לשפוך הכל לתקשורת לפני שהוא הכפיש את השם שלך, הוא שכח איך הילדים שלו היו קוראים כתבות בתקשורת ואיך זה פגע בהם. איך אתה תמיד אומר לי ׳כשלבן אדם אין מה להפסיד בחיים הוא יורה לכל הכיוונים׳. ולך אייל גולן תודה על השיעור המזעזע שהעברת לכל עם ישראל בנוגע לאחוות אחים! ולך אבא שלי, תישאר צנוע וחזק כמו שאתה ! עם הלב הכי גדול והנשמה הכי טהורה שאוהב כל אדם ואדם ותמיד מנסה רק איך לעזור".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by benny peretz (@bennyperetz) on

"איך רשמת לנו לפני כמה ימים ׳אני נלחם כדי להחזיר לכם את הכבוד אל תדאגו ילדים׳ אז לך אבא אני מבקשת ממך דבר אחד להמשיך בדרכך לעשות טוב לאנשים והדבר הזה שקרה לך לא ימנע ממך להמשיך לעשות טוב לאנשים יום יום שעה שעה! יש מישהו אחד למעלה שרואה את כל הצער שעובר עליך ועל המשפחה שלך והוא מטפל בהכל תהיה בטוח !אוהבת אותך הילדה שלך שלא תשתוק לעולם". 

בין התגובות הרבות הייתה גם תגובה מפתיעה במיוחד, אחותו של אייל גולן, מאיה גולן שנמנעה גם מלהגיע לחתונתו של גולן שנערכה בחודש שעבר בנוכחות קהל חברים מצומצם. מאיה כתבה כך: "וואו שי ריסקת אותי! כתבת בצורה כל כך יפה, את מלכה. אבא חזק ויעבור את זה כמו גדול..ומה שלא הורג רק מחשל". גם החברה הטובה לשעבר, אופירה אסייג, בחרה לפרגן לבתו של פרץ ולחצה לה לייק על הפוסט וכתבה: "ילדה של אבא" עם תוספת לב. 

מטעמו של אייל גולן נמסר: ״אני בהחלט מבין לליבה של שי, שמבקשת להגן על אביה ומכבד את דבריה, אבל אני הולך עם האמת שלי ומאחל לשי ולכל עם ישראל חג שמח״.

תגובתה של מאיה גולן לפוסט (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
תגובתה של מאיה גולן לפוסט (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אייל גולן, אופירה אסייג (צילום: אור גפן)
אייל גולן, אופירה אסייג (צילום: אור גפן)