הלייב של אילנית לוי וליאם גולן

אמש (שני) ליאם גולן בנם של אייל גולן ואילנית לוי, שהפך לדמות טיק טוק ידועה לבני הנוער, העלה לייב באינסטגרם היישר מהסגר בבית. ליאם העלה לייב יחד עם אחותו אלין, אמו אילנית והאבא החורג אלירז שדה, אליהם הצטרף כאורח גם הכוכב העולה דקל וקנין. המשפחה המסוגרת בביתה, ענתה לשאלות העוקבים כשברקע התנגן אלבומו החדש של האקס המיתולוגי של אילנית ואב ילדיה, אייל גולן. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

כזכור, רק לפני מספר ימים פרגן שדה לזמר המסלסל כשהעלה תמונה שלו לרשתות והמליץ לצפות בעונה החדשה של "גולסטאר" בכיכובו של אייל גולן, כך שתתחילו להפנים, היחסים בין גולן לשדה מתחממים לטובה, לא נתפלא אם יהפכו לבסטיז. כשהעוקבים של ליאם שאלו את האמא היפהפיה את שאלת מיליון הדולר מה עם ילד מאלירז, השיבה אילנית באופן מפתיע, "החסידה בדרך". 

אילנית לוי, אלירז שדה (צילום: פזי אברמוביץ')
אילנית לוי, אלירז שדה (צילום: פזי אברמוביץ')

ליאם אף חשף כי "אלירז חייל של אמא. חייל טוב, הוא מכין לך ארוחות עושה לך אייס קפה, הוא בעל טוב". אילנית שציפתה גם למחמאות ענתה לו: "ואני? מה איתי? אני לא האישה המושלמת?". "גם את סבבה", השיב ליאם. הצופים שאלו את אילנית איך היחסים בינה לבין אייל והיא ענתה: "אני ואייל בקשר מעולה, נכון ליאם? אנחנו מתראים המון בהעברות ילדים". אך השאלה למי ליאם יותר דומה - אייל או אילנית, הצליחה להקפיץ את אילנית שאמרה: "זה שאלה בכלל למי הוא דומה?", ליאם שאמר מיד: "לאבא", הצליח להפתיע את אמו שהשיבה: "מה? אבא מהמם אבל בוא". הויכוח ביניהם נשאר כשליאם אמר שהחיוך שלו שייך לאביו ואילנית טענה שזה שהוא דומה לו במימקות הפנים, לא אומר שהוא דומה לאביו. 

ליאם גולן, אייל גולן (צילום: מתן צור)
ליאם גולן, אייל גולן (צילום: מתן צור)