אופירה אסייג התארחה הבוקר בתוכנית הבוקר של ניב רסקין וחשפה במרומז, כי הקאמבק לבעלה גילי מנקין ככל הנראה לא צלח. לפני שבועיים התארחה אשת הטלוויזיה בתוכנית הבוקר של רסקין, סיפרה כי היא ובעלה שהיו עד לא מזמן בבידוד אחד מהשנייה, חווים רגעים קשים אך הוסיפה כי אינה יכולה לנדב עוד פרטים.  

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

הבוקר (חמישי) היא שוב העלתה את העניין ומסתמן מדבריה כי היחסים בינה למנקין שציינו קאמבק לפני חצי שנה, עלו שוב על שרטון. את הדברים היא אמרה כשפנתה למעיין אדם והתייחסה לקאמבק המרגש שלה לאסיף אלקיים כשהיא מנסה להחזיר אותה למציאות הפחות יפה. כידוע עשרה ימים אחרי שיצא מהבית ואחרי חצי שנה בנפרד הכריז אמש אסיף אלקיים ברשתות החברתיות על הקאמבק הרשמי והמרגש למעיין אדם לצד הצהרות של נצח נצחים.

אופירה אסייג, גילי מנקין (צילום: יח''צ)
אופירה אסייג, גילי מנקין (צילום: יח''צ)

אלקיים העלה ברשתות תמונה זוגית שלהם וכתב "אַחֲרֵי שָׁנִים שַׁבְתִּי מֵהַמַּעֲמַקִּים, מְקַוֶּה שֶׁהַפַּעַם לֹא לִזְמַן קָצָר. וְאוּלַי הִגִּיעָה הָעֵת לְקַפֵּל אֶת הַמַּפָּה כִּי אֲנִי יוֹצֵא מְּנַצֵּחַ וּבְיָדִי אוֹחֵז אוֹצָר". אדם לא נותרה אדישה לטקסט הרומנטי שהכריז בפומבי בן זוגה המתקאמבק והגיבה לו: "אוצר שלי אהבת חיי מקווה שלנצח".

אלא שאסייג מיהרה להרוס את השמחה והחליטה מניסיונה לתת טיפ ל"מיס קאמבק", כפי שכינתה אותה: "תקשיבי מתוקה, לא צריך יותר מדי שאלות. כל חילוקי הדעות רק נדחים בעוד חודשיים. שום דבר לא משתנה, עץ לא נעשה ישר. מה שלא הסתדרם, גם לא תסתדרו ב2021. אם לא הסתדרתם לא תסתדרו. תבקשי כל מה שאת רוצה מראש כתוב עם חותמת של עורך דין".

אופירה אסייג על הזוגיות של מעיין אדם ואסיף אלקיים (באדיבות קשת 12)

בתגובה השיבה לה אדם: "אמרתי מאז ומעולם שזו מערכת יחסים הכי טובה שהייתה לי, הסתדרנו מושלם, נבראנו אחד לשנייה. אופירה ענתה לה: "דברי איתי עוד 10 שנים". "יאו קמת לא טוב, רבתם אני מבינה, היה אתמול ריב", השיבה לה מעיין אדם. אופירה ענתה בחזרה: "לא לא. ראיתי את הקמאבק, כתבתי לך מברוק אבל אני אומרת לך כמישהי שמבוגרת ממך ביממה, מה שלא הסתדר אז, לא יתסדר גם היום. אל תאמיני לשום דבר שהוא אומר לך בלילה. כל מה שהוא אומר לך - חתום".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Asif Elkayam | אסיף אלקיים (@asif_elkayam) on