במהלך החג איבד שימי תבורי את אחיו יוסף, שנפטר ממחלת ריאות. זה קרה חודשיים אחרי מות אחותו ציונה. להלוויה, שהתקיימה במוצ"ש בשעה 23:00, לא הספיק תבורי להגיע, כי היה בטוח שהיא תיערך למחרת ב־11:00 בבוקר. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

שימי תבורי (צילום: אור גפן)
שימי תבורי (צילום: אור גפן)

> לסבתו של הבמאי אמיליו שנקר, ברנדל מייזלס ז״ל, שנפטרה בשיבה טובה בגיל 97, הייתה בקשה מיוחדת לפני שעצמה את עיניה לתמיד: לשמוע את השיר שהיא הכי אוהבת בעולם ״א יידישע מאמע״, בביצוע הזמר הנערץ עליה, דודו פישר. ממשפחתה פנו אליו והבטיחו לשלם כל סכום שיבקש, העיקר שיגיע לשיר בהלוויה. פישר התנה את הגעתו בכך שלא יקבל תמורה.

פישר, ליאורה דומעת.
“אני מקבל המון בקשות, ובעיקרון אני כבר המון שנים לא עושה כאלה דברים. לא יודע למה, אבל הם ריגשו אותי ונעניתי מיד. פגשתי משפחה חמה ואוהבת שעלתה לארץ מארגנטינה לפני הרבה שנים. בתמורה, כבר קיבלתי הזמנה לאכול אסדו ארגנטינאי. כשר כמובן".

דודו פישר (צילום: אריאל בשור)
דודו פישר (צילום: אריאל בשור)

> הסופרת יהודית וינשטוק, שנמצאת בעיצומה של העבודה על ספרה הרביעי, חזרה מחופשה במלון לבידוד בבית, אבל כמה ימים אחרי כן פורסם מסלול של חולה קורונה שהיה שם יום לפניה. כעבור שבוע וינשטוק החלה לסבול מחום גבוה ומשיעולים. שלושה ימים כאלה הביאו אליה לבית צוות מד"א לבדיקת קורונה. מיד אחרי שעזבו החום ירד והשיעולים נעלמו, אבל תוצאת הבדיקה שהגיעה אחרי יומיים פסקה: הנגיף אכן נדבק לווינשטוק. אבל היא התעקשה לבדיקה נוספת, צוות מד"א חזר אליה, והפעם התוצאה בישרה שהייתה קורונה ואיננה עוד. עברה כלא הייתה.  

וינשטוק, הספר הבא יהיה על תקופת הקורונה בביתך ובכלל?  
“ממש לא. מבחינה ספרותית זה הנושא הכי בנאלי ומשעמם. אני ממשיכה עם הכתיבה של הספר החדש כאילו אין קורונה בעולם".
 
> הזמיר עופר לוי הוציא בימים האחרונים ביצוע מחודש לשירו של יהודה פוליקר, “בוקר יום ראשון" - ביו־טיוב.

עופר, למה דווקא עכשיו?
“בעצת אשתי, לפני שנתיים היא המליצה לי לעשות קאברים לבעז שרעבי, שלמה ארצי ועוד זמרים. הגעתי לאולפן של ציקי בחדרה והתחלתי להקליט כמה שירים, ובין היתר גם את השיר ‘בוקר יום ראשון׳ של פוליקר. התחלתי לשיר אותו, אבל לא הכי התחברתי. לפני כשבועיים ציקי מתקשר אליי ואומר לי 'מצאתי הקלטה של השיר, אני מוציא'. אמרתי לו 'ברכה ומזל'. וואללה, השיר מתאים לתקופה. אני בכלל לא בדיכאון. הקורונה עשתה לי טוב. אין פריצות ברחובות, אין עירומות בים, שומרים נגיעה, שומר ראייה, אין לשון הרע. אין חילולי שבת בפרהסיה. החזירו אותנו אחרונה 150 שנה".

עופר לוי (צילום: דניאל יוסף)
עופר לוי (צילום: דניאל יוסף)