חמישה חודשים חלפו מאז הפכה אמירה בוזגלו לאמא ליונתן, בנה הראשון מבעלה משה בן שימול. כעת היא חושפת על הפלה שעברה רגע לפני החתונה של אילנית לוי ואלירז שדה ועל הברכה שקיבלה מלוי ביום חתונתה. בוזגלו העלתה תמונה מרגע מרגש בחתונה של אילנית לוי ואלירז שדה שנערכה בדצמבר 2018, בתמונה נראית המגישה בוכה מהתרגשות ומצפה לברכה מהכלה הטרייה, מנהג ידוע שכל מה שמברכת כלה ביום הכלולות שלה מתגשם.  

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

מכל המזומנים ניגשה לוי אל בוזגלו אחזה בפניה ובירכה אותה. שלושה חודשים אחרי היא כבר נכנסה להריון ראשון והביאה לעולם את יורש העצר. בפוסט שהעלתה לצד התמונה כתבה:" אחת התמונות החזקות והחקוקות ששתינו לא נשכח. אני בטוח לא. אני לא יודעת ממה יותר בכיתי באותו רגע. חופות מרגשות אותי לרוב, בטח שמדובר באנשים שאני אוהבת אני תמיד דומעת".

אילנית לוי, אלירז שדה (צילום: מיקי בוגנים,דביר כחלון)
אילנית לוי, אלירז שדה (צילום: מיקי בוגנים,דביר כחלון)

"ברווקותי הייתי בוכה בחופה ומדמיינת את עצמי בבוא העת גם כלה והכל היה נמהל יחד להתרגשות וצפייה. כשראיתי את אילנית ואלירז פוסעים לעבר החופה בכיתי מכל הלב (מזל שהמוסיקה והקהל הערימו עליי). גם כי זכרתי את כל השנים שהם עברו ואת כל ההתחלה המאתגרת שלא הייתה מביישת תסריט לטלנובלה חזקה ואהבת אמת מהרגע הראשון, וגם כי אני מאמינה. כשנגמרה החופה קיוויתי וחיכיתי שאילנית תברך אותי. זה היה רגע אחרי שחוויתי שוב הפלה".

אמירה בוזגלו ובן זוגה (צילום: עדן שוחט)
אמירה בוזגלו ובן זוגה (צילום: עדן שוחט)

"בלי להסביר אמרתי לה: 'בבקשה תברכי אותי'. לא יודעת איך קראה אותי, עמדה באמצע כל ההמון, אתם בטח משערים את כל הלחץ שהיה סביבה ואת האנשים שקראו לה וחיכו לגעת בה. לא הסברתי אפילו על מה אני מבקשת ברכה. היא הבינה ובירכה כאילו הזמן עצר מלכת והיא לא ממהרת - צרבתי כל מילה. מאחלת לכל אישה שמחכה להיות אמא לזכות לקבל זאת במהרה ובעיתוי המושלם. אילנית אמן שכל מה שבירכת אותי יחזור לך כפליים עוד היום".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Amira◽️▪️◽️Buzaglo (@amirabuzaglo) on