הקורונה יצרה מציאות חדשה ומורכבת בארץ ובעולם, בעיקר כשמדובר בפגיעה כלכלית קשה לרוב העסקים, לשכירים ועצמאיים כאחד. יש שיתבדחו ויגידו שהקורונה דווקא שימשה חבל הצלה לראש הממשלה בנימין נתניהו, אבל מי שבאמת קיבל עוד קצת זמן אוויר בזכות הקורונה הם משפחת רפאל הידועה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

כידוע הפרסומים השונים דיווחו כי ציפי רפאלי ובתה בר רפאלי הגיעו לעסקת טיעון והסדר עם רשויות המס לפיה ציפי רפאלי לקחה על עצמה את העברות המיוחסות לה ולבתה והיא תרצה 16 חודשי מאסר בפועל במקביל גם תשלם קנס פלילי של 5-8 מיליון שקלים, בעוד על בר רפאלי הוטל תשעה חודשי עבודות שירות. 

בר רפאלי, ציפי רפאלי (צילום: יניר קוזין)
בר רפאלי, ציפי רפאלי (צילום: יניר קוזין)

דיווחים שונים גם מסרו כי הצדדים היו אמורים לחתום על הסדר הטיעון בקרוב וציפי רפאלי הייתה צפויה להתחיל לרצות את עונשה מחודש אפריל הנוכחי, לפני חג הפסח. אלא שלאור התפשטות הקורונה, הליכים משפטיים שונים מתעכבים ונדחים בין היתר גם הדיון בעניין עסקת הטיעון של משפחת רפאלי. הממשלה אף אישרה בתקנות לשעת חירום על שחרור מוקדם של אסירים שהיו צפויים להשתחרר בקרוב במטרה לצמצם את הצפיפות בקרב הכלואים ולהקטין את סיכויי ההדבקה כמו כן נדחים עונשי מאסר צפויים במספר חודשים לאור המצב. 

און רפאלי, דור רפאלי, ציפי רפאלי, רפי רפאלי (צילום: אלירן אביטל)
און רפאלי, דור רפאלי, ציפי רפאלי, רפי רפאלי (צילום: אלירן אביטל)