כשקובי פרץ התשחרר מהכלא הוא ציפה לחזור לאט לאט לבמות ולשוב לשגרה של לפני המאסר, אלא שהקורונה הכתה גם בתכניות שלו. אמש (שלישי) הוא עלה על במת הזאפה להופעה ששודרה ב"קשת 12" במסגרת הופעות החיות ללא קהל. בהמשך להופעה שלו אמש, הבוקר הוא התארח בתוכניתו של ניב רסקין וסיפר על הקשיים הכלכלים שהוא חווה ועל הפסדים בסך מאות אלפי שקלים בעקבות ביטולי הופעות בעידן הקורונה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

על ההופעה בזאפה אמר: "זאת הפעם הראשונה שהופעתי בזאפה, וגם להופיע מול עשרות או מאות אלפים בבית שצפו בנו, אני מאד נהנתי". בניגוד להרבה הורים אחרים שמתקשים להתמודד עם השגרה החדשה שבה הילדים נמצאים כל העת בבית, פרץ סיפר שהוא נהנה מהסיטואציה ומנצל אותה עד תום: "אני כבר טיפסתי על קירות במקומות הרבה יותר גרועים. בבית אני במבצרי עם המשפחה שלי והילדים שלי ואני כרגע מפצה על כל הזמן שלא הייתי בבית. בשבילי זה פיצוי לילדים. אני לא מופיע וזה מאד חסר לי אבל הילדים ממלאים אותי. ואני מנצל כל רגע ורגע. חודש לא יצאתי מהבית וזה לא פשוט בשבילי כי אני רגיל להופיע ערב ערב".

קובי פרץ מתראיין לחדשות הבוקר עם ניב רסקין (באדיבות קשת 12)

על ההופעות שבוטלו אמר פרץ: "זה התחיל מפורים אז הכל בוטל מפורים ועד היום כולל יום העצמאות זה כולל 35-40 הופעות מינימום. אבל הכל מאת השם והכל לטובה. זה נזק של מאות אלפי שקלים, גם לי, גם לנגנים, גם למשפחות שלנו ולבעלי אותם אולמות, לאנשי הגברה ותאורה וכל הענף הזה. לצערי נפגענו ראשונים וגם נחזור אחרונים. אני מופיע 26 שנה ופעם אחת בחיים לא הופעתי ביום העצמאות, זה היה לפני שנתיים, ועכשיו זה יהיה פעם שנייה לצערי".

על מגיפת הקורונה כאדם מאמין אמר: "בורא עולם זעזע את כל העולם, שאף אחד לא יחשוב שאם יש לו קצת יותר או קצת פחות, לא חשוב כמה כסף, בסוף אף אחד לא חסין למגיפה הזאת וחייבים להיות באחדות ובאהבת חינם. כל אחד הולך עם מסיכות, בחיים לא חשבתי שבגילי (44) דבר כזה יקרה. בשבילי זה סימן גדול מהקדוש ברוך הוא. שום דבר לא מובן מאליו".  

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by קובי פרץ-העמוד הרשמי (@kobi_peretz) on