שירי מימון ונינט טייב נחשבו מאז ומעולם ליריבות מושבעות עתיקות יומין. אף אחד לא שוכח שנינט טייב הביסה את מימון בעונה הראשונה של "כוכב נולד" עם הביצוע המרטיט לים של דמעות וגרפה את המקום הראשון. מאז כזכור שתיהן פיתחו כל אחת בדרכה קריירה משגשגת, טייב הצליחה גם לפרוץ בעולם המשחק, הפכה למאמי הלאומית, לרוקרית מדליקה, ובשיא הצלחתה ותהילתה עזבה את הארץ וניסתה את מזלה בזירה הבינלאומית.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בעוד שירי מימון ייצגה אותנו באירוויזיון, מופיעה לנו על המסך מדי ערב כשופטת ב"כוכב הבא" ו"באקס פקטור", זכתה בתארים של פריצת השנה, זמרת השנה ואף כבשה את חלומו הרטוב של כל זמר כשכבשה את בימת ברודווי. כעת מנצלת מימון הזדמנות לסגור חשבון קטנטן עם נינט. בימים אלה חוזרת למסך במהדורת קורונה מיוחדת ל"לא נפסיק לשיר" שכזכור, שם מימון וטייב התפרסמו, בהנחיית אסי עזר ורותם סלע שיבדקו את הידע המוזיקלי של האומנים הידועים.

ים של דמעות בביצוע שירי מימון ועקיצה לנינט (באדיבות "קשת 12")

שירי מימון השתתפה בתוכנית המחודשת שתשודר היום (רביעי) לצד יהונתן מרגי, נטע ברזילי, מירי מסיקה, ומשה פרץ וכשנתבקשו למצוא שיר עם המילה "ים" שירי ביצעה את "ים של דמעות" הנודע של זהר ארגוב ושזכה לעדנה מחודשת של נינט, ואמרה: "זה הפרומו לתוכנית שלכם". סלע שנראה שתמיד נהנית להציק לשירי, ענתה לה בתגובה לביצוע: "הייתן צריכות להחליף שיר בגמר ההוא, את היית צריכה לשיר את זה". שירי הצליחה ליפול למלכודת של סלי ועקצה את נינט כשאמרה: "מה שהיה צריך לקרות קרה, ולכן אני פה". אווצ' זה כאב!

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#Reunion

A post shared by Shiri Maimon (@shirimaimon1) on