לפני שבוע התייצבה אנג'ל ברנס בלשכת הגיוס בתל השומר, עלתה על מדים, עברה שרשרת חיול והתגייסה לשורות של צה"ל. אמש (ראשון) בשיאו של השבוע השני לטירונות אחרי יום מפרך וקשה, קיבלה כוכבת הרשת וחברת להקת פורמולה את הבשורה המשמחת ביותר בחייה. בשיחת טלפון קבועה שעורכת ברנס מדי ערב עם אביה הוא בישר לה בהפתעה כי הוא משתחרר מהכלא.  

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

"אבא שלי בחוץ, אבא שלי משוחרר, וואוו, אני צוחקת ובוכה ביחד", הכריזה ברנס ברשתות החברתיות את תגובתה הראשונה עם רגע הבשורה, בסרטון בו תיעדה את עצמה עם בכי דמעות וצחוק היסטרי. אחרי תשע שנות מאסר בגין העלמות מס בשווי מיליארד שקלים, רוני ברנס משוחרר מהכלא.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Angel Juli Baranes (@angelbaranes) on

כזכור, בתו אנג'ל ברנס שיתפה בעבר עם עוקביה ברצון להקדים את שחרורו של אביה, ואף הוציאה שיר עליו יחד עם להקתה "מתי אתה חוזר". אמש בשעת הת"ש, הודיעה לעוקביה על הרגע המרגש והמשמח בחייה: "אבא שלי משוחרר, אני צוחקת ובוכה ביחד, אני אחרי יום קשה של טירונות, מנותקת מהכל, מחכה לשעת הת"ש שלי לדבר עם אבא בזמן הקבוע. הוא אומר לי שהוועדה של מחר לא תקרה בסוף ואני מתחילה לבכות שואלת למה הפעם, הוא אומר לי שהיא הייתה היום ויש תשובה. שתיקה".

"פתאום אני שומעת אותו נושם כבד, והוא צועק 'אני משוחרר'. זה מפה חוץ מבכי וצחוק ביחד אני לא זוכרת כלום. תמיד חלמתי על הרגע הזה אבל הוא תמיד היה נראה חלום שמאד רחוק מהמציאות. זהו הסיוט נגמר. אחרי תשע שנים אתה סוף סוף בחוץ. אני בהתרגשות שיא קפוצה לרצפה וכותבת. אני הבן אדם הכי מאושר בעולם".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Angel Juli Baranes (@angelbaranes) on