כבר מזה כשבוע ש-TMI יודע על מצבה הרפואי הקשה של שר פיטנס שהסתבך בעקבות הלידה, אלא שהמשפחה לא אישרה לפרסם והמדור כיבד את בקשתה. הבוקר (ראשון) החליטה האמא הטרייה לחשוף בעצמה את מצבה הבריאותי הקשה ברשתות החברתיות. מצבה של כוהנת הספורט שהפכה לפני שבועיים לאמא טרייה לבן זכר התדרדר במהלך השבוע האחרון מסיבות שעדיין נבדקות והיא הורדמה והונשמה. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

חבריה הסלבס העלו פוסטים לתפילה לשלומה ביניהם לינור אברג'יל, אלא שבימים האחרונים מצבה השתפר, היא נותקה ממכונת הנשמה וחזרה להכרה מלאה. הבוקר היא הספיקה לפרסם ברשתות פוסט מצמרר על האירוע הקשה שתפס אותה ממש לא מוכנה ברגע שהיה אמור להיות המאושר בחייה: "בין חיים למוות, בין ייאוש לתקווה, בין רגע אחד שהציל אותי והחזיר אותי כשהכל נראה אבוד", כך פתחה את הפוסט לצד התמונה שלה מאושפזת והמשיכה: "הלב כבר לא עומד בזה, והגוף מתפוצץ מכאבים- כאלו שאף אחד לא יכול להבין, וכאלו שאינני מאחלת לאיש להרגיש".

שר פיטנס (צילום: פרטי)
שר פיטנס (צילום: פרטי)

"אין ספק שלפני שבועיים לא כך דמיינתי את חיי לאחר לידת בני, אך רצון ומציאות לחוד - והנה שוב הגורל נגח בי בקרנו הגדולה ביותר- ואסור לשאול למה - רק לקבל באהבה ולהתפלל לטוב. למרות שאני מודה, לפעמים אני לא מסוגלת להתמודד עם זה, אני צועקת לו ״די״, מספיק עם כל המלחמות, מספיק עם כל המכות, כי תשו כוחותיי ואני כבר מרוסקת. מיום ליום אני דועכת, מאבדת צלם אנוש, שוכחת שפעם הייתי בן אדם, שפעם יכולתי ללכת, לקום ולצחוק בלי לכאוב, ואפילו שאומרים שהזמן מרפא את הכל-הזמן כרגע עומד כנגדי, כל יום עובר כמו נצח, וכל דקה נראית אבודה. הנשמה מחפשת מוצא, מקום לברוח וכבר לא נותרו דמעות בעיניי, רק נותר הרבה צער. 'אבל הערכתי הכל' אני לוחשת לו בשקט בלילה, מנסה להזכיר לו שזו אני ושתמיד אמרתי תודה על כל דבר".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by SHER sende | שר סנדה (@sher_fitness) on

"מאז שאבא מת, ונאלצתי לעזוב את הדירה המושכרת והמעופשת שחיינו בה, המשפט שלו קיבל משמעות - כל בית שיש בו אהבה - הופך לארמון. מאז עברתי דרך ארוכה, מילדה קטנה, לאשת עסקים, לאמא, ובכל רגע הייתי שמחה בחלקי. והנה, בתקופה שהייתה צריכה להיות הכי מאושרת - מצאתי את עצמי שבר כלי, מנסה לשרוד אל מול הגורל האכזרי שהכה בי, מקבלת תובנות ומשמעויות חדשות, חוקרת, לומדת, ובעיקר..אוהבת. אוהבת עוד יותר את משפחתי, את חבריי, את מלאכיי, את העולם, את הנשים המדהימות שמרעיפות עליי אהבת חינם - ובכלל כל אדם באשר הוא אדם".

"חשבתי רבות אם לשתף אתכם במצבי והחלטתי שכן מסיבה אחת - הפוסט הזה לא נועד לרחמים. רחמים לא יעזרו כאן. אם אני לא אהיה לביאה ולוחמת ואעזור לעצמי - איש לא יעזור לי. מה שכן יעזור כאן - זה שכל אחת ואחד מכם ייקח רגע לנשום. לכעוס פחות על השגרה המשעממת - כי השגרה מבורכת, לקטר פחות על הילדים שבבית כי יש כאלו שזה החלום שלהם להיות בבית ולראות את ילדיהם. לרטון פחות על האישה שעוד לא הספיקה לבשל כי היא עשתה כל כך הרבה היום ולפרגן לה על מה שכן הספיקה, ובעיקר לזכור-שיום אתה למעלה ויום אתה למטה. לפני שבועיים עוד רקדתי. אתמול, ישבתי פה במיטה, עם טיטול שהאחות החליפה לי מרגישה איך כבודי נרמס לו. אל תקחו דבר כמובן מאליו! יום אחד החיים יחלפו לכם מול העיניים - תדאגו שהם יהיו שווים צפייה- ותהיו אנשים טובים. לא רק בדיבורים, במעשים. שבוע מבורך לכל עם ישראל, ואמן אלוהים שתרפא את כל ישראל. בתמונה: אני בין חיים למוות ועידן- בעלי-המלאך של חיי".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by SHER sende | שר סנדה (@sher_fitness) on