למרות השמועות על קאמבק של בן אל תבורי והאקסית אורטל עמר לאחר הפרידה הסוערת, נראה כי גם היחסים הטובים ששמרו למען בנם המשותף, תו פרינס, עלו על שרטון. כנגד הזמר נפתח תיק בהוצאה לפועל לאחר שככל הנראה לא שילם את המזונות אותם קבע בית המשפט עבור בנו. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

כזכור, השניים נפרדו זמן קצר לאחר לידת בנם המשותף, תו פרינס וסיפקו למדורי הרכילות הרבה כותרות בעקבות הפרידה המתוקשרת והמסוכסכת שכללה בתי משפט וחילופי דברים קשים ברשתות החברתיות. מאז עברו הרבה מים בנהר והשניים הספיקו ליישר את ההדורים למען בנם המשותף. בחגיגות השנה ליום הולדתו הם צילמו בוק משותף ומשפחתי במיוחד וביום הולדתו של תבורי, עמר הפתיעה בנוכחותה. 

בן אל תבורי ואורטל עמר ביום הולדתו (צילום: אינסטגרם)
בן אל תבורי ואורטל עמר ביום הולדתו (צילום: אינסטגרם)

לא נשכח כמובן את המחווה המרגשת של שופט "הכוכב הבא", שהקדיש לאקסית את השיר "תודה לך" של רז חדד בעת ביקורה בסט ואת התרגשותה עד דמעות. אין ספק שהיה מקום לחשוב על קאמבק של השניים, אך כפי שזה נראה כעת, היחסים לא מראים על חזרה לרומנטיקה.  

מורן סמון, עורכת הדין של בן אל תבורי, מסרה בתגובה: "חרף קיומו של צו מניעה שניתן לאחר שאורטל הדליפה מידע שקרי לכתבי הרכילות היא ממשיכה ממשיכה להדליף מידע לכתבי הרכילות בניסיון להשיג יתרון דיוני כזה או אחר באמצעות השימוש בתקשורת. בניגוד למידע המודלף, בן אל שילם את המזונות בהתאם להחלטת בית המשפט. מכיוון שעד למועד זה לא קיבלנו את פרטי תיק ההוצל"פ שכביכול נפתח ע"י אורטל, כך לדבריה. ככל שקיים תיק כזה נתייחס אליו לגופו של עניין ונוכיח שבן אל שילם את המזונות בהתאם להחלטת בית המשפט. בנימה זו, ולמרות שאורטל משמשת רכילאית בעצמה, מוטב שתרכז את מאמציה בניהול ההליך המשפטי וקיום צו המניעה במקום בהפצת ידיעות חסרות שחר וביזוי החלטות שיפוטיות".

תגובת עו״ד ליאת שקלרז ושי אליאס מטעמה של אורטל עמר: ״חבל שהדברים זלגו לתקשורת ועוד יותר חבל שבאת כוחו של תבורי בוחרת בהוצאת דיבה ולשון הרע כנגד אורטל. במסגרת תגובתה חושפת כי בין הצדדים מתנהלים הליכים משפטים. אורטל היא אם חד הורית במשרה מלאה שנאלצה לגבות את חוב המזונות באמצעות ההוצאה לפועל וזאת לאחר שכל ההתראות שנשלחו לא זכו כלל למענה״.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ortalamar (@ortal_amar) on

לאחר פרסום הדברים אורטל עמר לא יכלה שלא להגיב וכתבה לעוקביה ברשתות החברתיות: "אני קוראת את כל מה שאתם כותבים ואת הפוסט הזה אני כותבת בדמעות. נמאס לי להתחבא מאחורי מסכה של חוזק ועוצמה, קשה לי. כואב לי לראות מה שנשים בעצמן כותבות. אני עוברת חודשים מאוד קשים, מגדלת את הילד שלי לבד, נלחמת כלכלית ונפשית. אז אני מבקשת מכם, יש הרבה דברים שאתם לא יודעים. במקום לפזר רוע, היה נחמד לקבל מכם איזה חיבוק. אין מקום במדינת ישראל לא לשלם מזונות, אין מקום להתעלם מבשר מבשרך - לא כלכלית ולא פיזית וזה לא משנה מי אתה".