אמש (שלישי) חגגו אייל גולן ואיתי לוי סולחה רשמית באיחוד מרגש ששודר בלייב ברשתות החברתיות, כשפצחו בדואט המרגש "זה הזמן לסלוח" ואף חתמו את המפגש בנשיקה בפה. אחרי לא מעט שמועות על נתק ביחסים, גולן הזמין את איתי לוי להתארח בסלון ביתו למופע משותף ששידרו השניים בלייב ברשתות החברתיות. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

כל אחד מהם העלה שידור חי באינסטגרם כשגולן ניצח עם פי שלוש מכמות הצפיות. אלא שאשתו ההריונית, דניאל גרינברג, לא נכחה הפעם בלייב כפי שנהגה לעשות בשידורים הקודמים כשאירח הזמר בביתו אומנים אחרים. הסיבה היא שגרינברג לא שהתה בבית באותה העת אלא הלכה לבקר את הוריה לאחר שלא נפגשה עימם בעקבות הסגר של נגיף הקורונה. אפשר לשער שבחרה במיוחד את הזמן הזה כי ניסתה להימנע ממפגש עם לוי. 

בסטיז. אייל גולן, איתי לוי (צילום: צילום מסך יוטיוב)
בסטיז. אייל גולן, איתי לוי (צילום: צילום מסך יוטיוב)

לא רק שהיא בחרה לא להיות נוכחת בביתה כשלוי הגיע, היא גם העלתה סטורי לקידום המופע של בעלה ותייגה את גולן וילדיו אלין וליאם גולן שנכחו בשידור החי. כמו כן תייגה את לוי, אבל לא את איתי לוי הזמר אלא את אילנית לוי, שצפתה בשני ילדיה בשידור החי, כך שנראה כי גרינברג נותרה מחוץ לסולחה ששודרה אמש. כזכור לפני כחודש עקצה גרינברג את איתי לוי כשהעלתה סטורי בעקבות הלייב שלוי העלה וכתבה "היזהרו מחיקויים".

ליאם הפקות מטעם איתי לוי: "אנו מודים לכל הקהל המדהים שצפה והתרגש אמש בלייב המיוחד של איתי לוי ואייל גולן. בנוגע לטענות שעולות בכתבה לכאורה אין ולא יהיה להם אחיזה במציאות, לוי וגרינברג נמצאים ביחסים מצוינים ונפגשו אתמול עד השעות הקטנות של הלילה בביתו של גולן."

מטעם סוכנות ADD נמסר: "דניאל גאה באייל על סיבוב שידורי הלייב במטרה לשמח את עם ישראל בזמנים אלו. אתמול דניאל נסעה לבקר את הוריה בדרום לאחר שהותר וחזרה בלילה לשידור הלייב של אייל גולן ואיתי לוי, שהקשר איתו מצוין. מאחלים שנדע רק ימים טובים וחזרה לשגרה״.

דניאל גרינברג תייגה את כולם חוץ מאת איתי לוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל גרינברג תייגה את כולם חוץ מאת איתי לוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by eyalgolan1 (@eyalgolan.2) on