הבוקר (ראשון) שלחה מיכל ינאי יחד עם עשרות אלפי אמהות ברחבי הארץ, את ילדיה לגן עם הפתיחה המחודשת של הגנים והפעוטונים והחזרה לשגרה. כידוע, על פי הוראות משרד החינוך גני הילדים והמעונות שנפתחו הבוקר מחדש מאז שהופסקו בחג הפורים נפתחו בקבוצות של קפסולות שונות. אלא שלמיכל ינאי יש ביקורת נוקבת על שיטת הקפסולות ובפוסט שהעלתה ברשתות הביעה ביקורת נוקבת.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

וכך כתבה: "קפסולות בגן הן הדבר הכי מטומטם אבר, ילד בגן לא יכול לפגוש חבר בגן אבל אחר הצהריים כן. לסייעת מותר לפגוש 100 ילדים במקביל אבל ל-24 ילדים מאותו גן אסור להיפגש". כדי לחזק את הטיעון שלה, העלתה ינאי גם תצלום של עומסים אדירים בתחנות המרכזיות החל מהבוקר, וכתבה" "וזה בסדר אבל 24 ילדים בגן לא".  

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by מיכל ינאי (@michalyanai) on

מיכל ינאי נגד מתווה הגנים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מיכל ינאי נגד מתווה הגנים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

לצד הביקורת מנסה ינאי את לשמור על בריאות נפשנו בימים טרופים אלה, ומקדמת אפליקציה של מדיטציות שפתחה לפני כחצי שנה ונקראת "מיי מייד" ושהופכת להיות רלוונטית במיוחד בימים אלה. "בכל מקום כתוב שניצחנו את הקורונה, האומנם? אם לא נתעורר המשבר האמיתי לפנינו", כתבה ינאי והבהירה: "דואגים למצב הפיזי, שנשטוף ידיים, ונשים מסיכות או נשמור על ריחוק חברתי, אבל כדי שבאמת ננצח את הקורונה כדאי שנדאג לבריאות הנפשית. מדיטציות הן לא הפתרון היחיד אבל הן בהחלט כלי תומך ומאזן בחזרה לשגרה. לא צריך לנסוע להודו או לחבק עצים רק להקשיב ולהתמסר לכמה דקות ביום".

מיכל ינאי בפוסט נגד מתווה הגנים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מיכל ינאי בפוסט נגד מתווה הגנים (צילום: צילום מסך אינסטגרם)