הוונדר וומן הישראלית, גל גדות, שמנהלת קריירת משחק משגשגת היא גם אמא במשרה מלאה לשתי בנותיה, אלמה ומאיה. עד כה שמרה גדות את בנותיה הרחק הרחק מאור הזרקורים, ולא חשפה אותן בתקשורת או ברשתות החברתיות. אלא שכעת דווקא עכשיו בימי הסגר החלקי של הקורונה, החליטה גדות לחשוף אותן ברשתות לטובת קידום מותג איפור, לו היא משמשת פרזנטורית עולמית. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בעוד כשכל ההפקות נדחו או הופסקו בארה"ב, מדינת מוכת הקורונה הגדולה בעולם, השחקנית הישראלית המשמשת פרזנטורית עולמית למותג האיפור "רבלון", מצאה דרך יצירתית להמשיך לעבוד גם מהבית. גדות העלתה סטורי משפחתי שלה יושבת במרפסת ביתה יחד עם שתי בנותיה אלמה ומאיה כשהן משתעשעות ומעבירות את זמן הסגר כשהן מאפרות את אמא או מורחות לה לק.

הבנות של גל גדות מאפרות אותה

כל זה מתרחש בצל הסגר החלקי שמתרחש עדיין בארה"ב. לצד הסרטון תייגה את המותג רבלון, כך שברור שמדובר בסרטון לקידום מותג האיפור. זאת הפעם הראשונה שחושפת גדות את בנותיה, אז אומנם מדובר בתצלום מהגב כשפניהן לא נחשפות בכלל אבל ניתן להתרשם מצבע שיערן ולשמוע את צחוקן המתגלגל והמתוק. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Thanks @revlon for the goody bag, my little beauty squad and I had tons of fun! But maybe we should practice for a little longer..

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot) on