איתי לוי חוגג ל"ג בעומר במסיבה המונית

בניגוד להנחיות, מאות חרדים השתתפו אמש (שני) במדורות ענק בשכונת מאה שערים בירושלים וגם בשכונה חרדית בבית שמש לרגל חגיגות ל"ג בעומר שבוטלו, אבל גם הידוענים שלנו בביצה לא נשמעים להנחיות משרד הבריאות. נראה כי הזמרים בארצנו התגעגעו מאד להופיע אחרי חודשיים בלי קהל, כי בניגוד מוחלט להנחיות משרד הבריאות הופיע אמש איתי לוי באירוע פרטי הומה אדם. קורונה WHO? 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

זאת הפעם השנייה שלוי מפר את ההנחיות ומסכן את בריאות הציבור, כי גם בימי הסגר חגג את המימונה עם חברים. לוי הופיע אמש באירוע פרטי עם עשרות מוזמנים שהתקהלו יחד ללא שמירה על מרחק, כשאף אחד מהנוכחים במקום לא חבש מסיכות מיגון, כולל לוי עצמו.

איתי לוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
איתי לוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

לוי אינו היחיד שהופיע באירוע הפרטי, גם איציק שמלי וניקי גולדשטיין הזומנו לשמח את האורחים ולא שמרו על הנחיות משרד הבריאות. כוכבי הביצה כנראה לא ממש לוקחים בכובד ראש את הנחיות משרד הבריאות על מנת למנוע סבב שני של הידבקות בנגיף הקורונה. כזכור, אלכסה דול וטיילור מלכוב חגגו את יום הולדתן (כל אחת בנפרד) בנוכחות חברים רבים וללא שמירת מרחק ומסכות. 

מליאם הפקות נמסר בתגובה: "בתאריך 05.07.20 פורסם תיקון מס' 17 לצו בריאות העם (נגיף הקורונה החדש) בידוד בית והוראות שונות. הוראת שעהתש"ף-2020 (להלן – צו בריאות העם) במסגרתו נקבע כי מותרת התקהלות בשטח פתוח בהשתתפות עד 50 אנשים. באירוע הסעודה לרבי שמעון בר יוחאי נכחנו 50 איש על פי הנחיות, חג ל"ג בעומר שמח לכל עם ישראל ורופאה שלמה".

איתי לוי בחגיגות ל
איתי לוי בחגיגות ל