בזמן שניתן איסור לחגוג את ל"ג בעומר ברחבי הארץ, להדליק מדורות ולעלות להר מירון לרגל החגיגות השנתיות, יש צדיק אחד בסדום שזכה לעשות זאת, כשהוא נשמע לכל הנחיות משרד הבריאות. בעוד הזמר איתי לוי הופיע אמש (שני) בניגוד להנחיות באירוע פרטי, לעומתו הזמר קובי פרץ נבחר מכל האומנים בארץ לציין את הילולת ל"ג בעומר בקבר רבי שמעון בר יוחאי בהר מירון, תחת המגבלות שאושרו.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

כידוע במקום אירועי ל"ג בעומר הנהוגים בכל שנה בקבר הרשב"י בהר מירון , אפשר שר הדתות את קיומן של שלוש מדורות באזור הקבר שהתקיימו על פי היתר מיוחד, עם מספר אנשים שלא עולה על 50 איש. קובי פרץ זכה להיות בין 50 האנשים ברי המזל שיכלו לחגוג את ל"ג בעומר במירון באירוע שאושר על ידי משרד הדתות והבריאות.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by קובי פרץ-העמוד הרשמי (@kobi_peretz) on

פרץ אף הקפיד על חומרת ההנחיות כשעטה על עצמו מסיכת מיגון והקפיד לשמור על מרחק. פרץ נוהג לעלות לקבר הרשב"י מספר פעמים בשנה, גם ביום הזיכרון האחרון רגע לפני כניסת הסגר, הוא הגיע לכניסה של הקבר וגילה כי המקום סגור. כמו כן מספר ימים אחרי שהשתחרר קובי פרץ מהכלא, הוא התייצב בהר מירון לחגוג את החירות הפרטית שלו בהילולה פרטית.

אמש בחגיגות ל"ג בעומר בהר מירון בירך הזמר את עם ישראל בפסוט וכתב: "גם כאשר לגוף אסור, הנשמה לא מוותרת. הצינור של היהדות צריך להמשיך להיות פתוח לנשמה ולרוחניות לכבוד הצדיק הקדוש. כאן עבורי, כאן עבורכם, אלפי רבבה לקב"ה על שזכיתי להגיע ביום מיוחד וקדוש לתנא רבי שמעון בר יוחאי. מברך את כל עם ישראל לבריאות ולשפע על בלי די אמן".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by קובי פרץ-העמוד הרשמי (@kobi_peretz) on