רגע אחרי הפרסומים על הזוגיות החדשה של ג'ני צ'רוואני עם האדריכל גיל גרוסמן, הבת של רוני מאנה מגיבה לפרידה. יולי מאנה, בתו הבכורה של מאנה מנישואיו הראשונים לניקול הלפרין, העלתה פוסט תמיכה באביה תוך כדי שהיא מאשימה את הפרודה הטרייה ג'ני צ'רוואני כמי שהפרידה בין כל בני המשפחה והטילה בנישואים טרור ובידוד על רוני מאנה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

רוני לא נותר אדיש לדבריה של בתו הבכורה, והאשים את ג'ני כמי שנתפסה עם המכנסיים למטה ומשקרת. יולי מאנה שנישאה לפני ארבע שנים והביאה לעולם ילדים, נכדיו של מאנה, העלתה תמונה שלה מחובקת עם אביה וכתבה: "חבל לי על כל השנים שבזבזת והיית עיוור, שהיית בדיכאון. במקום להיות אבא וסבא היית עסוק בשקט שלך בבית. בלא לארח ולא לדבר, להתבודד, לא להדליק את האור, לא לשים כפית בכיור מבלי לשטוף אותה. לא לחגוג ימי הולדת, לא להיפגש עם הילדים והנכדים, לא לדבר עם האחים שלך. צריך לחגוג שיצאת לחירות".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by (@julie_mana_) on

"סוף סוף זכית להכיר את הנכדים שלך, זכיתי להיכנס אליך לבית אחרי שנים שהיה לי ולילדים שלי אסור. המשפחה שלנו ניצלה ברגע האחרון. סוף סוף נוכל להיפגש בלי להסתתר, בלי הגבלת זמן ובלי מקומות מסתור. אני בוכה מאושר והתרגשות. צעכשיו אף אחד לא יפרק לנו את המשפחה".

מאנה הגיב לדברים שכתבה בתו הבכורה: "ריגשת אותי עד דמעות. אני אבא ואמא בשבילך לעולם. מי שנתפס עם המכנסיים למטה, משקר ומשקר, עץ עקום לא מתיישר. הצדק ינצח, סליחה שנפגעת".

תגובתה של אלינור שחר מטעמה של ג'ני צ'רוואני: "אכן דברים קשים, כרגע אני מנועים מלהגיב לצערי".

הפוסט של רוני מאנה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הפוסט של רוני מאנה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)