אילנית לוי חגגה לאמה רחל מסיבת יום הולדת בהפתעה, אלא שלאור הנחיות משרד הבריאות והחשש לשלומם של המבוגרים, נאלצה לוי לחשוב על דרך יצירתית במיוחד לחגוג לאמא עם כל נכדיה, תחת כיפת השמיים. לוי וילדיה, ליאם ואלין גולן, יחד עם כל הדודים והנכדים של רחל ארגנו לה מסיבת הפתעה ברחבת הבניין בו מתגוררת האמא והסבתא הגאה, שהתרגשה מהמחווה וטענה שזאת היום הולדת הכי יפה מכל ימי ההולדת שחגגה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בפוסט מרגש גוללה לוי את היום הולדת הייחודית בצל הקורונה שהחזירה אותה לימי ילדותה: "אמא שלי אחת ויחידה שלי את היום הולדת הזו, לא חגגנו באף מסעדה או איזו מסיבה. חיפשנו איך נחגוג לה? אי אפשר לעשות יותר מידי וגם עדיף שכולנו לא נגיע אליה הביתה יחד, תודה לאל אנחנו כבר שבט קטן. בסוף החלטנו להפתיע אותה ברחבה של הבניין, רחבת ילדותנו ב״דרך יד לבנים 90210״, (ברור לכם ששכונות תאומות, בברלי הילס ודרך יד לבנים לא יכלו להיות), כמו פעם שהכל היו עושים ברחבה, חינות, משחקים וגם אזכרות, כל מנעד הרגשות ב-100 מטר".

עדיין לא שמעתם את אלין גולן שרה ומנגנת בפסנתר? לחצו כאן.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ilanit Levi Sade (@ilanitlevi_sade) on

"אז הגענו וסידרנו בלחישות את ההפתעה וממש כמו שהיינו ילדים, מנסים שאמא לא תשמע את הרעש שאנחנו עושים, כי היא בדיוק מעמידה את הסירים לשישי, ליד החלון, שנמצא ממש מתחת. ואני פתאום עוצרת רגע ומצלמת את התמונת מצב. חמשתנו ברחבה, צוחקים, משתפים פעולה, מאשימים אחד את השני כאילו כלום לא השתנה וכל כך הרבה השתנה. אנחנו שם, כל אחד עם המשפחה שהוא בנה ומה שהדהים אותי זה שהרגשתי כאילו כולם היו שם גם פעם, איתנו ברחבה, כל החיים! והיה כל כך כיף, הנאה כזאת שהיא מנת חלקם של ילדים בדרך כלל".

"כשאמא עלתה וראתה את השבט שלה, הדבר הראשון שיצא לה מהפה, אפילו בלי לחשוב זה ״זה הכי יפה מכל ימיי ההולדת שעשיתם״, אני חושבת שלעולם לא ראיתי אותה יותר מתרגשת בימיי הולדת שעשינו לה, והיו כמה באמת מושקעים וכשהסתכלתי על כולם תוך כדי השירה, החיבוקים והמצלמות, בהילוך כזה איטי בראש, הסכמתי איתה בהחלט". מרגש!

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ilanit Levi Sade (@ilanitlevi_sade) on