הזמרת ופיינליסטית "הכוכב הבא לאירוויזיון", אלה לי להב, מצליחה להפתיע בכל פעם מחדש את העוקבים אחריה ברשתות החברתיות בצבעי הקשת החדשים בשערה. משחורה לחומה, מבלונדינית עד לפלטינה וכעת עם צבע כתום בוהק של תפוזינה. לצבעים החדשים העוקבים כבר התרגלו אבל אף אחד לא היה מוכן לטיק טוק האחרון שהעלתה הזמרת הצעירה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בסרטון נראית אלה לי להב יוצאת מהארון ומודה שהיא נמשכת גם לבנים וגם לבנות ובמילים אחרות בי סקסואל. בסרטון נשמע קול ששואל אותה "את אוהבת בנים?", מהנהנת אלה לי בחיוב. "את אוהבת בנות?", מחייכת אלה לי במבוכה. "ואת עדיין לבד?", מביטה אלה לי בעצבות "אז את לא בי סקסואל - את ביי יור סלפ (את לבד)", מסיים קולו של הקריין. 

@ellaleelahav

When it hits you . מי נשאר לבד איתי ? ##foryou ##foryourpage

♬ u by yoself - yeet.smd.123

למעריצים והעוקבים לא היה ברור אם מדובר בסרטון הלצה או שמא הזמרת הצעירה מצאה דרך מקורית לצאת מהארון ולשתף את העולם במשיכתה לשני המינים. התגובות מיהרו להגיע: "את בי?", "איזה כיף שיש לך יותר דגים בים מכולנו?", "ביסקסואל קווין אני איתך". כזכור, השמועות בתעשייה אמרו כי להב הייתה במערכת יחסים עם אור עמרמי ברוקמן הקולגה ל"כוכב הבא", ועם אלי נוס כוכב "כפולה", אך עד כה לא שמענו על מערכת יחסים שניהלה עם נשים. ב-TMI אוהבים אותה בכל מצב!

עופר מנחם מנהל יח"צ אלה לי להב מסר: "אנחנו לא מגיבים לחייהם האישיים של מיוצגנו".    

אור עמרמי ברוקמן, אלה לי להב (צילום: ליאור נורדמן)
אור עמרמי ברוקמן, אלה לי להב (צילום: ליאור נורדמן)