נראה כי מהרגע שדניאל גרינברג נכנסה לחייו של המסלסל הלאומי אייל גולן, כל החברים הטובים שלו מתחילים להתנדף בזה אחר זה. האם גרינברג היא המקור לכל הסכסוכים של הזמר, כפי שטוענים מקורבים שמתעקשים שהיא זאת מרחיקה אותו מכולם או שמא היא נמצאת שם בשביל לפקוח את עיניו? אחרי הסכסוך המתוקשר עם הבסטית שלו, אופירה אסייג, הסכסוך עם הסוכן שלו בני פרץ, כעת מגיע סכסוך חדש עם החברה הטובה שלו מזה שנים, המפיקה אירית רחמים.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

דניאל גרינברג, אירית רחמים (צילום: ארן חן צלמים)
דניאל גרינברג, אירית רחמים (צילום: ארן חן צלמים)

עכשיו זה כבר רשמי, אייל גולן ודניאל גרינברג הסירו עוקב לרחמים. זאת לא הפעם הראשונה שזה קורה, לפני חודש הסירה רחמים לזוג המלכותי עוקב, אך טענה כי מדובר בטעות היות שפרצו לה לאינסטגרם. נראה כי לא טעות ולא נעליים, כי הסיבה לסכסוך בין הצדדים נעוצה בחתונה שהפיקה רחמים לזוג הנודע.

כזכור, בעקבות הגבלות משבר הקורונה, גולן וגרינברג נאלצו ברגע האחרון לקצץ ולצמצם את חתונתם שהייתה מיועדת לאלף אורחים, לאירוע אינטימי עבור מאה אורחים בלבד, בהתאם להנחיות משרד הבריאות. אלא שהזמר הזמין סחורה וציוד עבור אירוע המוני, הספקים ונותני השירות עמלו קשות בכדי לעמוד ביעדים ולייצר את המוצר כפי שנסגר בחוזה, אך ברגע האחרון גולן שינה את התוכניות וביטל את החתונה כפי שתוכננה  ולא הסדיר את התשלומים לספקים.

אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: אלוני מור)
אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: אלוני מור)

הסיטואציה המפתיעה גרמה לרחמים להיות באמצע, בין לקוח וספקי שירותים, ולהתמודד עם חובות של מאות אלפי שקלים שלא שולמו לספקים. בסוף השבוע האחרון רחמים העניקה ראיון בנושא לגיא פינס, בו סיפרה על המצב הסבוך אליו נקלעה והאשימה את הזוג אייל ודניאל שלא שילמו עבור הסחורה שדרשו. זה לא עבר לסדר היום של גולן וגרינברג שבחרו להסיר לרחמים עוקב. 

מליאם הפקות נמסר: ״אייל גולן ודניאל גרינברג מודים לאירית רחמים על חתונה מרגשת ובלתי נשכחת. אנו לא מתעסקים בענייני הסרת/הוספת עוקב ברשתות החברתיות״.

מטעמה של אירית רחמים טרם התקבלה תגובה לידיעה.

אייל גולן, אירית רחמים (צילום: אמיר מאירי)
אייל גולן, אירית רחמים (צילום: אמיר מאירי)