אחרי שנתיים של מאבק בסרטן, היום בבוקר (שני) הלכה לעולמה ענבל נטיב, כוכבת "המירוץ למיליון". הלוויתה של נטיב נערכת ברגעים אלה ממש בבית העלמין בפתח תקווה. נטיב בת ה-35  נאבקה במהלך השנתיים האחרונות בסרטן כליות וריאות שלבסוף הכריע אותה והבוקר היא הלכה לעולמה. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בתחילת השנה, התגייסו אומנים רבים להופיע באירוע התרמה שנועד כולו לגייס כסף לטובת הטיפולים בנטיב בניסיון להצילה. נטיב השתתפה כזכור לפני כארבע שנים בעונה הרביעית של "המירוץ למיליון", יחד עם בת דודתה והשתיים כיכבו תחת השם "צוקי וחוטי". 

חבריה הטובים נפרדו היום ממנה בהודעות קורעות לב ברשתו החברתיות: "כמה היית אופטימית מלאת אמונה , מחלה ארורה נוחי על משכבך בשלום יפתי, הלב נשרף".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by המירוץ למיליון (@theamazingraceisrael) on

ענבל שיתפה בשנה שעברה ברשתות החברתיות על המאבק במחלה כשכתבה: "הסרטן חזר בפעם השלישית. בורא עולם תסלח לי שאני בוכה. בכיתי, צרחתי ,בעטתי בקיר בחניון הבית חולים. קיבלתי את התוצאות הכי קשות עכשיו. ידעתי שמשהו לא בסדר איתי כבר 3 שבועות, הכאבים חזרו, רציתי רק לישון. אך לא ציפיתי לתוצאות כאלה. גידולים חדשים - גידול גדול בכלייה, גידולים בריאות וגידול בחוליה c1 . שוב פעם כימותרפיה קשה מנשוא, הגיהנום במיטבו זה כימותרפיה. וגם לא בטוח שזה יעבוד, זה נסיוני כי המצב קשה. שוב פעם לגלח את הראש שלי ואל תרשמו לי זה כולה שיער אף אחד לא רוצה שיגלחו לו את השיער שנה לקח לשיער שלי לגדול. מה שמובן מאליו למישהו אחד לא מובן מאליו למישהו אחר.
תרימו את הראש לשמים ותגידו תודה על שאתם הולכים, שאתם מתפקדים ושיש לכם בריאות איתנה. אתם אולי חולמים על בית מפואר, על מלא כסף, על עוד מכונית, על עוד טיול בחו"ל. אני רק חולמת לחיות בעזרת השם". יהי זכרה ברוך.