לפני שנה איים כתב "חדשות 12" גיא פלג על יאיר נתניהו שיתבע אותו אם יקרא לו שוב דמבו. למרות האיומים על תביעת דיבה נראה כי נתניהו ממש לא חושש מפלג ועושה זאת שוב. בנו של ראש הממשלה פרסם באינסטגרם הפעיל שלו, תמונה של כתב הפלילים גיא פלג, עליה הלביש בפוטושופ אוזניים ענקיות וכתב: "ראיתם את ההזיה הזאת של גיא פלג, הדמבו".

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

נתניהו ג'וניור העלה פוסט בנוגע לכתבה ששידר פלג במהדורת החדשות אמש והאשים את פלג כי שפך את דמה של עוזרת הבית השנייה, חשף את שמה בניגוד לרצונה והלבין את פניה ברבים. עוד כתב יאיר: "אני כבר רגיל שאף אישה ואף ארגון נשים לא יוצא להגנת אמא שלי, אבל הערב קרה משהו חדש. הוא שפך את דמה של עוזרת הבית השניה. חשף את שמה בניגוד לרצונה והכניס אותה לקלחת".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Yair Netanyahu (@yair_netanyahu) on

אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, החליטה לצטט בדקות האחרונות את הפוסט של בנה האהוב יאיר, רק שבמקרה שלה שמרה על ממלכתיות והסירה מילים וכינויים כמו "דמבו" ובמקום תמונה של פלג העלתה תמונה של יאיר בנה. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

משתפת אתכם בפוסט שכתב בני האהוב יאיר : ״‏ראיתם את ההזייה הזאת של גיא פלג, הערב בערוץ אלג׳זירה 12? בעצם לא הביא כלום ושום דבר. באיזה רצינות תהומית דיווח על בעצם כלום. מישהו הבין על מה ה״סקופ״? מה ההצדקה העיתונאית? גיא פלג כזה חסר מודעות עצמית, שהוא יכול לדווח על צבע מתייבש על הקיר כאילו הוא מתעד רצח עם. רק הראה שהעוזרת השתולה הקליטה את העוזרת השנייה, מנסה להכניס לה מילים לפה ולא מצליחה. אין שום דבר אחר בהקלטה. גיא פלג רגיל לשפוך את דמה של אמא שלי (ושלי). אני כבר רגיל שאף אישה ואף ארגון נשים לא נחלץ להגן על אמא שלי מול גיא פלג (גבר לבן פריבילג אשר משתמש בסטריוטיפים מיזוגנים כלפיה). אבל הערב קרה משהו חדש. הוא שפך את דמה של עוזרת הבית השניה. חשף את שמה בניגוד לרצונה והכניס אותה לקלחת. סתם אזרחית ואישה בישראל, לא קשורה לפוליטיקה, עברה לינץ׳ הערב ע״י פלג. האם ארגוני הנשים לפחות יגנו על *עוזרת הבית* (לא שרה נתניהו כמובן), שגיא פלג הלבין את פניה מול כל המדינה ללא כל סיבה? נו טוב את עוזרת הבית סבטלנה, אשר התלוננה על הטרדה מצד מני נפתלי, ואוימה ע״י השוטר שחקר גם את ראש הממשלה (ובן הזוג של ג׳ודי מוזס) ,שאם לא תגיד שנתניהו שלח אותה להתלונן היא תסיים בכלא, השתיקו, ואף ארגון נשים לא יצא לעזרתה.״

A post shared by Sara Netanyahu (@sara.netanyahu) on