אם חשבתם שמאחורי החזות הרשמית והרצינית שמציגים כתבי "חדשות 12" לא מסתתרת נפש רומנטית ויצירתית, אז טעיתם ובגדול. מגיש "חדשות 12" גלעד שלמור חגג בראשון האחרון 37 שנות קיום. שלמור שלא היה ידוע עד כה כחובב ימי הולדת זכה למחווה רומנטית מרגשת מאשתו מגישת החדשות אדוה דדון. זוג כתבי החדשות הפכו כידוע לפני מספר חודשים להורים לראשונה ליורשת העצר אילן.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

האב הנרגש אף גילה בו יכולות ספרותיות וכתב לבתו האהובה סיפור שעוסק בגומות החן החינניות שעל פניה, אותן ירשה ממנו. דדון החליטה להפתיע את בעלה לרגל יום הולדתו וערכה, עיצבה, עימדה והדפיסה את הסיפור פרי עיטו של האב הנרגש לכדי ספר ילדים מאויר ומרגש והגישה לו בהפתעה במתנה לרגל יום הולדתו.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Gilad Shalmor (@gilad66) on

שלמור שיתף ברשתות את הספר החדש שהודפס עבורו במהדורה מוגבלת של מספר יחידות וכתב: "שאילן שלנו נולדה לפני חמישה חודשים לא ניתן היה לפספס שבצידי פניה יש שתי גומות עמוקות שמבליחות בכל חיוך, רצוני או פלצני. זה היה די מפתיע. כמו רוב ההורים, כשאדוה ואני דיברנו על הילדה העתידית שלנו, עסקנו בעיקר בצבע העיניים, השיער או בתכונות האופי. אפילו העובדה שגם אני בעלים של שתי גומות לא גרמה לי להעלות בדעתי שאולי גם בתי הקטנה תיהנה מהפגם הגנטי החינני הזה".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

חג שמח

A post shared by Adva Dadon - אדוה דדון (@adva_dadon) on

"יתכן שזה בגלל שכבר שנים שאני מסתובב עם זקן, ועד שאילן נולדה שכחתי לחלוטין שגם לי יש גומות חן. אדוה ואני שמחים מאוד בגומות האלה, והגומות, בתגובה, עושות בכל יום את תפקידן נאמנה ומגבירות לחיוכים של אילן את הווליום. על כל פנים, כמה שבועות אחרי שאילו נולדה כתבתי עבורה סיפור קצר שעוסק בגומת החן השמאלית שעל פניה, שביום אחד בוחרת להתנתק מהפנים כדי לבדוק אם קיים משהו מעניין יותר בעולם. כמיטב מסורת ספרות הילדים הגומה מתרגשת, וחוששת, ובסופה של תפנית מפתיעה בעלילה מצליחה למצוא את דרכה חזרה לפניה של בתי הקטנה".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

איבדנו את זה לגמרי #coronadays #corona #ימיקורונה

A post shared by Adva Dadon - אדוה דדון (@adva_dadon) on

"את הסיפור הזה אני מקריא לאילן כמעט בכל יום והיא אוהבת אותו מאוד. כך לפחות אני סבור. אילן, בכל אופן, מעולם לא התלוננה. ולמה אני מספר את זה? אתמול היה לי יום הולדת. חגגתי בחברת המשפחה וחברים קרובים. באמצע ארוחת הערב, אדוה שלפה מהתיק קופסא קטנה מרובעת, עטופה בנייר פרחוני. כשקרעתי בעדינות של דוב גריזלי את נייר העטיפה, גיליתי שמאחורי גבי, מבלי שידעתי דבר, אדוה הפיקה את הסיפור שכתבתי לכדי ספר ילדים מושקע ומרגש. היא עשתה הכל: עריכה לשונית, עיצוב גראפי, עימוד והדפסה. אז מהיום, אני גלעד שלמור, כתב חדשות, חוקר אפריקה ויוצרו הגאה של ספר ילדים שהודפס במהדורה מוגבלת של חמישה עותקים. מבין כל הנ"ל, כנראה שהטייטל החשוב ביותר שהרווחתי השנה הוא "אבא של אילן", שנשוי לאמא היפה של אילן - שבכל שנה מזכירה לו שאולי צריך לשקול להפסיק לשנוא ימי הולדת".

אדוה דדון וגלעד שלמור (צילום: אסף ספקטור, יח''צ)
אדוה דדון וגלעד שלמור (צילום: אסף ספקטור, יח''צ)