את תחילת השבוע פתחה קורין גדעון כשהיא סובלת משפעת חמורה, כן יש גם מחלה כזאת במידה ושכחתם, וגם לה יש תסמינים שזהים לקורונה. אבל לא מדובר בקורונה, במקרה של המנחה שמיהרה להרגיע את עוקביה. גדעון שנזקקה לטיפול ואבחנה רפואית, גילתה שלא פשוט היום לפגוש רופא בגלל החשש לקורונה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

לאחר שניסתה לתאם תור לרופא המשפחה, הודיעו לה מקופת החולים "מכבי" בה היא חברה כי יש רק תורים טלפונים. כשהתלוננה על כאבי הגרון מהם היא סובלת, נמסר לה שכאבי גרון לא נבדקים כלל. אחרי אבחנת רופא טלפונית לקויה שאין לה כלום, הומלץ למגישה החיננית לאכול גלידה קרה. אלא שמצבה הוחמר כבר למחרת והיא נאלצה לשלם לרופא פרטי שהסכים לטחוב מקל לגרונה - לא דרך הנייד וגילה כי הוא מלא בחיידקים לא ידידותיים.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Corrina Gideon (@corringideon) on

גדעון שסובלת מדלקת בגרון קיבלה מיד טיפול אנטיביוטי ומצבה משתפר, אבל המסר מדאיג: "בשם הקורונה מפקירים את כל יתר החולים ראו הוזהרתם", כך כתבה גדעון בפוסט ברשתות. "מסתבר שאם אין לכם קורונה עדיף לא להיות חולים בכלל בימים אלה. בתום לילה של כאבי גרון התארגנתי ללכת לרופא המשפחה של "מכבי" שקבעתי אליו תור, אבל המזכירה הקדימה אותי והתקשרה להודיע שהתורים הם רק טלפוניים, 'בגלל המצב'".

"אמרתי לה שאני רוצה להיבדק פיזית כי אולי זאת דלקת והיא ענתה שבמיוחד כאבי גרון לא נבדקים 'בגלל המצב'. המתנתי לטלפון מהרופא שאחרי חצי דקה קבע שאין לי כלום - 'תאכלי גלידה ותראי הרבה טלוויזיה'.'אולי כדאי שאעשה משטח גרון?', 'לא עושים משטחי גרון עכשיו, בגלל המצב'. ברוב טיפשותי סמכתי על האבחנה הטלפונית ועברה עליי יממה נוספת של סבל והחמרה, כששום תרופה - קונבנציונלית או לא, לא עוזרת".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Corrina Gideon (@corringideon) on

"אחרי לילה נוסף בלי שינה כשאני כבר רגע מלהגיע למיון (לשם כנראה חושבים שעדיף להגיע ״בגלל המצב״), צלצלתי אובדת עצות ל"מכבי" כדי לבקש מומחה אף אוזן גרון - אולי הוא יסכים לבדוק אותי. אבל לא היו תורים!!! בכלל!! לא יכולתי יותר, התקשרתי בוכה לרופא אף אוזן גרון פרטי. תוך שעה הוא קיבל אותי, נדהם ממה שהולך לי בגרון, לא מבין איך שרדתי כל כך הרבה זמן בלי טיפול מתאים".

"הוא רשם לי אנטיביוטיקה חזקה. יומיים של סבל יכלו להיחסך ממני. את מיטב כספי אני משלמת כבר שנים לקופת החולים, ובסוף בשביל דלקת גרון סטנדרטית אני צריכה להוציא כמעט אלף שקל על רופא פרטי?! ומה עם מי שאין לו את האמצעים? בשם הקורונה מפקירים את כל יתר החולים. תהיו בריאים, ראו הוזהרתם".

קורין גדעון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קורין גדעון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)