משפחת קרדשיאן חוזרת לשגרה. אחרי תקופה רגועה יחסית, המשפחה הרועשת בעולם חוזרת לייצר כותרות. תחילה הייתה זו קים קרדשיאן, ששמועות על גירושים מבעלה קניה ווסט החלו לצוץ בכל מקום ועכשיו מגיע תורה של אחותה הקטנה קיילי ג'נר.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

אחרי שתחקיר של מגזין "פורבס" קבע כי ג'נר לא מיליארדרית עדיין וכי היא ואמה, קריס ג'נר, הציגו דוחות מס כוזבים כדי שתוכל לקבל את הטייטל המיוחל, הצעירה הכמעט הכי מיליארדרית בעולם (כי בלי להתקטנן, היא שווה בכל זאת 900 מיליון דולר) ממש לא מנסה לרדת מתחת לרדאר ומפרסמת תמונות שמשגעות את העולם.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

רק בתחילת השבוע התפרסם השער הראשון שלה ושל בתה בת השנתיים סטורמי וג'נר הצעירה כבר מפרסמת מספר תמונות לכל 182 מיליון עוקביה באינטגרם בהן היא משוויצה בשיער בלונדיני חדש ומדויק ובחזיית הלבשה תחתונה חושפנית ושקופה. ביום רגיל, ב-TMI היו מתעכבים אתכם על כך שמדובר בחזיית קוטור של גוצ'י בעלות של כ-1100 דולר אבל כשמדובר בקיילי ג'נר, זה ממש לא מה שימשוך את הפוקוס. 

כחלק מסדרת התמונות, פרסמה ג'נר בסטורי שלה תמונה אחת חושפנית במיוחד. התמונה כצפוי משכה את תשומת הלב הנכונה והמעריצים בעולם משתגעים, אבל עם קיילי כמו עם קיילי, כל מה שנותר לומר זה - עד הפעם הבאה. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on