אם חשבתם שבן זיני וטיילור מלכוב סיימו את מערכת היחסים בידידות ופרגונים הדדיים וכל אחד המשיך בדרכו האישית והמקצועית כפי שניסו לשדר בתקשורת לאחרונה, אז טעיתם ובגדול, כי כעת הפרידה שלהם עולה לשלב הבא. הזמרת וכוכבת הילדים פותחת חזית משפטית מול האקס הטרי ומשגרת מכתב התראה לבן זיני לאחר שלטענתה פגע בפרטיותה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

עורכי הדין גיא אופיר ורועי בן דוד, המייצגים את הכוכבת, ציינו במכתב ההתראה שנשלח לאקס הטרי ולשותף העסקי בדימוס כי בן זיני פוגע בפרטיותה של טיילור במטרה לקדם את הוולוג החדש שלו שנקרא "מחשב מסלול מחדש". לטענת טיילור, בן זיני חושף בוולוג נושאים על החיים האישיים שלהם יחד כזוג, על שיחות אישיות ואינטימיות שהיו להם בזוגיות שכבר הסתיימה לפני כשלושה חודשים ומאיימים בתביעה של מינימום 200 אלף ש"ח במקרה והאקס יחליט שלא להגיב בתוך 48 שעות מרגע שליחת המכתב. 

בן זיני חוגג יום הולדת לבת הזוג החדשה - לחצו כאן.

טיילור מלכוב, בן זיני (צילום: שוקה כהן)
טיילור מלכוב, בן זיני (צילום: שוקה כהן)

עוד נטען במכתב כי זיני מכר את הפורמט המדובר לערוץ הילדים ומתפרנס על חשבון שמה של טיילור, ללא שביקש את אישורה או הסכמתה לחשוף נושאים אישיים אלו. במכתב ההתראה דורשת טיילור להוריד מהרשת לאלתר את כל הוולוגים בהם היא מוזכרת ולבטל את שידורם בערוץ הילדים. כמו כן, דורשת טיילור מבן זיני להציג את רווחיו מן השימוש בשמה. 

עו"ד גיא אופיר, מטעמה של טיילור מלכוב מסר: "לא נשארה לטיילור ברירה, זה הדבר האחרון שרצתה, היא פנתה אישית לבן בבקשה להוריד ולכבד את מקומה, פנתה למנהלת התוכן ועוד גורמים ואמרה את דברה בנושא. בן זיני בחר לסרב בהתרסה לכל בקשותיה, וכעת אין מנוס מנקיטת הליכים משפטיים נגדו".

מטעמו של בן זיני בחרו שלא להגיב לידיעה.

טיילור מלכוב, בן זיני (צילום: אלוני מור)
טיילור מלכוב, בן זיני (צילום: אלוני מור)