אחרי שמשטרת ישראל הודיעה שתבדוק הפרת הנחיות בהופעות של איתי לוי שנערכו בסוף השבוע האחרון ב"רידינג 3" בנמל תל אביב כפי שחשף לראשונה גיל משעלי, הזמר ממשיך לא להישמע להנחיות משרד הבריאות ורשויות האכיפה שוב ושוב. גם אמש (ראשון) הופיע לוי בזאפה תל אביב בניגוד מוחלט להנחיות משרד הבריאות.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

הוא אומנם העלה ברשתות חברתיות סרטון של הקהל יושב כפי שנדרש בהנחיות אבל סרטונים שהתפרסמו אצל מעריציו מציגים מציאות אחרת לגמרי, קהל מעריציו לא חבש מסיכות, לא שמר על מרחק, עמד במהלך ההופעה ורקד למרות שיש איסור מוחלט על ריקודים ועמידה בהופעות. במקום שלוי ינחה את אורחיו כיצד לנהוג בהופעותיו, הוא מזמין את כל המצקצקים למיניהם להופעות שלו, ולא מתנצל בפני אף אחד.

איתי לוי בהופעה בניגוד להנחיות משרד הבריאות

עוד זמר שמצטרף לרשימת האומנים שלא מקשיבים להנחיות הוא רותם כהן שחזר להופיע. אמש הופרו הנחיות משרד הבריאות בהופעה שערך כהן בגריי ביהוד. הקהל לא חבש מסיכות, לא שמר על מרחק עמד והריע לרותם ורקד בניגוד מוחלט להוראות. נקווה שהיום בקבינט הקורונה שיתכנס בשעות הצהריים, אירועים כמו איתי לוי ורותם כהן לא יובילו להחלטות על חזרה לאחור והגבלת ההופעות.  

שיר פינטו, יח״צ רותם כהן, מסר בתגובה: "הופעתו של רותם כהן התקיימה על פי ההנחיות שקבעה הממשלה לפי הן מכירת הכרטיסים התקיימה מראש ובכמות הקהל שנקבעה, נמדד חום בכניסה והייתה חובה להגיע עם מסכה. אנו מצרים כי לא כל הנוכחים הקפידו על ההנחיות במלואם ומאחלים רפואה שלמה לעם ישראל".

שיר פינטו, דוברו של איתי לוי, מסר בתגובה:  "הופעתו של איתי לוי התקיימה על פי ההנחיות שקבעה הממשלה לפי הן מכירת הכרטיסים התקיימה מראש ובכמות הקהל שנקבעה, נמדד חום בכניסה והייתה חובה להגיע עם מסכה. לוי מאחל רפואה שלמה לעם ישראל ומייחל שנחזור כולנו לשגרה".

רותם כהן מופיע ללא שמירה על הנחיות משרד הבריאות