אירית רחמים מגנה על עומר אדם (באדיבות קשת 12)

מבלי ששמנו לב, אירית רחמים הפכה להיות דוברת ונציגת ההסברה של תחום האירועים וההפקות, כשהיא המפיקה היחידה שמוזמנת לפאנלים לשוחח על המצב של תעשיית האירועים בימי הקורונה. כעת, רגע לפני כינוס קבינט הקורונה וקבלת החלטות על צמצום משתתפים בחתונות ואירועים ל50 מוזמנים בלבד, רחמים התארחה הבוקר (שני) בתוכניתו של ניב רסקין בניסיון לשנות את המגבלות החדשות.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

רחמים העבירה ביקורת על בכירים בליכוד שלא שומרים בעצמם על ההנחיות. עוד סיפרה מפיקת האירועים שאמש (ראשון) ערך פעיל מטעם הליכוד אירוע המוני עם 400 מוזמנים, שם בילו חברי כנסת ובכירי ליכוד ללא מסיכות וללא שמירת מרחק. בין האורחים היו גדעון סער ואלי כהן שנצפו עוטים מסיכה על הסנטר ולא מכסים את הפה והאף.

המסיבה הגדולה שיצאה משליטה - התפתחות חדשה בפרשה - לחצו כאן.

אירית רחמים ועמוס לוזון באירוע בזמן הקורונה (צילום: אור גפן, יח''צ)
אירית רחמים ועמוס לוזון באירוע בזמן הקורונה (צילום: אור גפן, יח''צ)

רחמים נזפה בהם ש"רגע לפני שאתם מצביעים על ההגבלות החדשות תסתכלו על עצמכם". במקביל, רגע אחרי שעומר אדם חזר בו ממכתב ההתראה ששלח לשר הבריאות, יולי אדלשטיין, יצאה רחמים להגנת הזמר לאחר הביקורת הקשה שספג אמש בעקבות מכתב ההתראה. מפיקת האירועים שאלה: "למה שמו דווקא אותו בכותרות כשהוא רק בילה באירוע של מקורבים, שגם אני ביליתי בו שמנה רק 80 איש?". כזכור בגלל כמות האנשים הגדולה, הדוחק ואי שמירה על הנחיות משרד הבריאות, פצחו במשטרת ישראל בחקירה וזימנו את בעל האירוע המדובר לחקירה. 

הטעות המרה של עומר אדם שעלולה לעלות לו בקריירה - לחצו כאן.

עומר אדם, שיראל טולדנו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עומר אדם, שיראל טולדנו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)