אחרי שהגישה לו מכתב התראה לפני תביעה בסך 200,000 אלף שקלים והמשיכה הלאה לזרועותיו של הזמר לירן דנינו, טיילור מלכוב ובן זיני נפגשו אמש (שלישי) להמשך צילומי הדוקו ריאליטי "הזוג המנצח VIP" שהופסקו בשיאם בברזיל בעקבות התפשטות הקורונה. גורמים שנכחו במקום דיווחו כי מתח גדול נרשם בין השניים במפגש המאולץ, כשבשלב מסוים הרוחות התלהטו וצמד האקסים ניהלו וויכוח סוער במסדרונות ההפקה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

מקורבים לטיילור דיווחו ל-TMI שבן זיני דיבר אליה במילים בוטות וקשות, הרים את קולו ונשמע מאד מאיים. עוד מדווחים גורמים ל-TMI כי זאת לא הפעם הראשונה שהוא מדבר אליה כך, גם בצילומים ל"הזוג המנצח VIP" כשהמצלמות כבו, בן זיני דיבר למלכוב בצורה איומה וכל המתמודדים על הסט הופתעו מהתנהגותו העוינת כלפיה.

לזה לא ציפיתם: טיילור מלכוב תובעת את בן זיני - לחצו כאן.

בדרך לצילומים בברזיל. זיני ומלכוב (צילום: אלוני מור)
בדרך לצילומים בברזיל. זיני ומלכוב (צילום: אלוני מור)

ייתכן שזאת הייתה אחת הסיבות לפרידה של השניים, לאחר כששבו מצילומי הריאליטי בברזיל. רגע אחרי שסיימו אמש את הצילומים, העלה בן זיני פוסט בסטורי בו הוא מאיים לתבוע (לא ברור את מי, ככל הנראה את טיילור) וכך כתב: "אנשים עלולים לירוק עליך, יש מצב שתתרטב, אבל כשאתה תחליט לירוק עליהם, יש מצב שהם יתבעו". דקות ספורות אחרי שהעלה את הפוסט התחרט הכוכב הצעיר והסיר אותו. 

מבן זיני נמסר בתגובה: "מאחל לטיילור את כל הטוב בעולם ותמיד תהיה לה אצלי פינה בלב".

בן זיני עוקץ את טיילור? (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בן זיני עוקץ את טיילור? (צילום: צילום מסך אינסטגרם)