הצל, יואב אליאסי, הוא לא אחד ששותק לדברים שמפריעים לו והפעם הוא יוצא כנגד ערוץ "רשת 13", חברת אנדמול וכותב הסדרה "נבסו" המשודרת בערוץ, יוסי ואסה. הצל שישב לראות אמש (רביעי) עם משפחתו את הסדרה הופתע לגלות ששמו נכנס לתסריט ולא בהקשר חיובי. לטענתו הוא היה צריך לשבת עם בנו בן ה-7 ולהסביר לו למה אמרו את הדברים הקשים על אביו. הצל שנפגע מהנאמר בסדרת הסאטירה, החליט לא להישאר חייב ולתבוע את יוצריה ואת ערוץ רשת 13.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

כך כתב לעוקביו ברשתות החברתיות: "תשמעו אין לי בעיה עם סאטירה על חשבוני, גם כשבארץ נהדרת צחקו עליי בלי סוף פעמים, האמת שזה החמיא לי והצחיק אותי. אבל אתמול ישבנו כל המשפחה לראות "נבסו", סדרה שאנחנו מאוד אוהבים ונשארנו פעורי פה. מצאתי את עצמי יושב עד אמצע הלילה להסביר לילד בן ה-7 שלי למה אמרו שאבא שלו חשוך בור אפל ופרימיטיבי שצריך לאשפז אותו במחלקה פסיכיאטרית ולזרוק את המפתח לים, אלים וגזען שרוצה לסלק את כל מי שלא יהודי, והוא והמעריצים שלו מאימים ברצח על מי שלא בדעתם, אה וכמעט שכחתי, בושה למדינה".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Yoav Eliassi (@i_am_the_shadow) on

"יש הבדל גדול בין סאטירה לשנאה הטהורה שהייתה שם במטרה לפגוע בי. אז אני יכול לנסות לצאת חסר רגשות ולהגיד "בי זה לא פגע", אבל זה פגע בילד שלי, במשפחה שלי, ומעל לחצי מיליון העוקבים שלי אז זה פגע בי. לאחר התייעצות עם העורך דין שלי יניב לנקרי החלטנו הפעם לא לשתוק ולתבוע את ערוץ 13, את חברת אנדמול ואת הכותב יוסי ואסה. הפעם אני לא אשתוק ולא אוותר. הנה הוא מגיע". סיים אליאסי בקריצה לשיר הפתיחה של "נבסו". 

מטעם הפקת ׳נבסו׳ נמסר: "הסדרה ׳נבסו׳ שואפת לחבר באהבה ובהומור את חלקי החברה הישראלית ויחד עם זאת להציף באופן סאטירי סוגיות רלוונטיות שנמצאות על סדר היום החברתי. הפרק ששודר אתמול עסק במחלוקות ברשתות החברתיות, העומדים מאחוריו אנשים בעלי דעות שונות. לא הייתה כוונה לפגוע באף אחד, ומקווים שהצל ומשפחתו ימשיכו ליהנות מהסדרה".

יוסי ואסה, ''נבסו'' (צילום: יח''צ)
יוסי ואסה, ''נבסו'' (צילום: יח''צ)