הזמר אייל גולן הופיע ביום שני האחרון בבר מצווה בגן האירועים "58" בפתח תקווה וכעבור מספר ימים עודכן כי אמו של חתן בר המצווה - אובחנה כחולה בקורונה, מה שאומר כי עליו להיכנס לבידוד בהתאם להנחיות משרד הבריאות. גולן לא נכנס לבידוד ואמש (חמישי) הוא הופיע בחתונה שהתקיימה בחצר נצר, רגע לפני שנכנסו לתוקף ההגבלות החדשות, הכוללות הגבלת כמות האורחים באירועים.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

הזמר המסלסל, אייל גולן, הופיע בחתונה למרות שהיה אמור על פי חוקי משרד הבריאות להיכנס גם הוא לבידוד. אלא שמ"ליאם הפקות", המייצגת את הזמר, נמסר כי בעלי אירוע בר המצווה בדקו את הנושא עם משרד הבריאות והיות שלא שהה לצידה של האם, אינו מחויב בבידוד.

עם זאת, אורחים שהיו במקום מסרו בבלעדיות ל-TMI כי גולן היה קרוב לאמא, שהייתה בלי מסיכה ושר לידה על הבמה, בלי שמירת מרחק ובלי מסיכות. לכן כל באי אירוע בר המצווה תוהים למה גולן לא נכנס גם לבידוד בדיוק כמוהם ומדוע העניין הזה הושתק. 

אייל גולן (צילום: אלוני מור)
אייל גולן (צילום: אלוני מור)

מליאם הפקות נמסר בתגובה: "אייל גולן הופיע באירוע פרטי בו שמר על מרחק ונמנע מכל מגע עם אורחי האירוע ובפרט עם בעלת האירוע, אליה כלל לא היה קרוב, כל זאת עפ"י הנחיות משרד הבריאות. חשוב לציין כי בעלת האירוע היא אישה דתייה ואינה באה במגע עם גברים ולכן נשמר מרחק רב בניהם. אנו מדגישים כי לא קיבלנו שום הודעה ממשרד הבריאות על כך, אנחנו פנינו מיוזמתנו למשרד הבריאות לקבל הנחיות ברורות בנוגע למיקרה ונאמר לנו שאייל גולן לא צריך להיות בידוד".

ממשרד הבריאות נמסר: "איננו מכירים את פרטי המקרה".

אייל גולן (צילום: אלוני מור)
אייל גולן (צילום: אלוני מור)