לידיעת כל האומנים בישראל, אתם מוזמנים לקחת דוגמה מהזמר עידן רייכל שסירב להופיע באירוע שלא נשמע להנחיות משרד הבריאות. בעוד הארץ שלנו מחולקת לאותם אומנים כמו איתי לוי ואייל גולן ששמים קצוץ על הנחיות והמלצות משרד הבריאות, יש את הצד היפה של התעשייה שלפני פרנסה, דואגים לבריאות הציבור. 

הזמר עידן רייכל הוזמן בסוף השבוע האחרון להופיע באירוע חתונה שנערכה בחוף בקיסריה, כשהובטח לו מראש כי האירוע יעמוד בתקנות משרד הבריאות המותירות אירועים עד 20 חוגגים. כפי שחשף לראשונה גיל משעלי, כשהזמר והצוות שלו הגיעו לאירוע, הם גילו כי לפי כמות הכיסאות והשולחנות, האולם עוצב לכמות אורחים מעבר למותר בהנחיות משרד הבריאות. 

עידן רייכל (צילום: יריב פיין וגיא כושי)
עידן רייכל (צילום: יריב פיין וגיא כושי)

הם התריעו בפני בעלי השמחה, שהשיבו כי הם אלו שישלמו את הקנס במידה ויגיע פקח למקום. אלא שלזמר לא היה אכפת מי ישלם את הקנס וכל מה שדרש זה רק לשמור על ההנחיות. רייכל שראה כי בחוף שבו היה אמור להופיע יש למעלה מחמישים אורחים סירב להופיע וחזר לרכבו תוך שהוא מבהיר ומתעקש בפני בעלי השמחה כי רק מול 20 איש הוא יהיה מוכן לעלות לבמה. 

עידן רייכל בפני החתן והכלה בהרכב מצומצם

לבסוף, אחרי שעתיים של דרמה מורטת עצבים עבור בעלי המשחה ולא מעט הצעות שנזרקו לאוויר, הוחלט כי רייכל יופיע מול המשפחה הגרעינית המונה כעשרים איש, במסעדה שנמצאת בסמוך לחוף, כששאר האורחים יחגגו בינתיים בחוף. הזמר עלה לבמה והתנצל בפני האורחים סיפר על הדרמה שהתחוללה. "הייתי אמור להופיע בחוף והיו שם עשרות אורחים ואחרי שעתיים מצאו את המקום הזה עם 20 אורחים, חייבים לשמור על הנחיות", אמר ופתח במופע שלו.

עידן רייכל מסר: "מצווה לשמח חתן כלה, מצווה לא פחות קטנה לשמור על בריאות של כולנו".

עידן רייכל (צילום: צילום מסך)
עידן רייכל (צילום: צילום מסך)