ההתנהלות הקשוחה של המשטרה נגד המפגינים זוכה לביקורות נוקבות בשבועות האחרונים, וכעת גם השחקן עוז זהבי החליט לשבור שתיקה ולתקוף את כחולי המדים. בסרטון שפרסם ברשתות החבתיות אמר השחקן: "ימים נוראיים. אם יש משהו שמחרפן אותי יותר מהשרים העיוורים והנאמנים, יותר מהממשלה העקומה הזאת, מהחוקים המטופשים של המסיכות והפסקת העבודה הכפויה של כל עולם התיאטרון, כל החברים שלי, האבטלה - אם יש משהו שמחרפן אותי יותר מכל זה, זה הפאקינג האלימות של השוטרים".

"אחרי זה אנשים שואלים אותנו איך זה יכול להיות שחיילים עושים דברים כאלה לפלסטינים בשטחים. אז אם שוטר יהודי יכול לעשות דבר כזה ליהודי אז מה אתם חושבים שהוא עושה לפלסטיני? אנחנו מדינת משטרה, ככה זה כשאין לנו אנושיות. אז לכל השוטרים האלה, שתוקפים נשים וילדים בחסות החוק, אני רוצה להזכיר לכם שאתם בני אדם ויש לכם משפחה, אלה יכולים להיות הילדים שלכם. תשמרו על האנושיות שלכם, בסוף הקורונה תיגמר ומה יישאר?".

זהבי זכה לתמיכה של קולגות בתעשייה, ביניהם אושרי כהן, עדי שילון ועוד, אך גם לשלל ביקורות. זהבי, שהיה כזכור מעורב בתקרית קשה בצבא על ידי מחבל שירה לעברו והוצירה בו טראומה, התייחס לכל מטקבק בתגובה והסביר: "אני עומד לצד כל מי שנולד ורוצה לחיות כמו בנאדם".