לרגל שבוע עידוד ההנקה מיכל ינאי חושפת פוסט מרגש וחולצת שד. הכוכבת שהפכה לאחרונה לכוהנת מדיטציות ודמיונות מודרכים לאימהות שבדרך, העלתה תמונה שלה מניקה את בנה. לצד התמונה שלחה מסר מרגיע לכל האימהות הטריות: "הנקתי את שלושת ילדיי שלושה חודשים בערך. יש שיגידו וואי איזה יופי, וכאלה שיגידו זה הכל? ואני אומרת מה זה משנה מה יגידו, זה מה שאני רציתי ויכולתי".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by מיכל ינאי (@michalyanai) on

"יהיו אימהות שירצו להניק ושלא יוכלו ויהיו שיוכלו ולא ירצו, אבל יהיו גם שירצו ויוכלו וכאלו שלא ירצו ולא יוכלו .אז שאף אחד לא ייכנס לכן לרחם, תעשו מה שטוב לכן ואם משהו לא מסתדר כפי שתכננתן זה לא סוף העולם, יהיו עוד כל כך הרבה אפשרויות והזדמנויות לאורך השנים לחשב מסלול מחדש. בקבוק או שד פשוט תאהבו אותם".

כזכור, מיכל אנסקי שילדה לפני כחצי שנה את בתה גבריאל לי, עוררה סערה לפני מספר חודשים כשחלצה שד והניקה את בתה, לטובת צילומי אופנה לרשת אופנה שהתפרסמו ברשתות החברתיות. הצילומים עוררו את זעמם שלא מעט מהגולשים בעיקר בקרב הגולשות שכתבו לאנסקי תגובות נאצה וביקורת נוקבות על כך שהיא מוכרת את גופה למען לייקים או חושפת איבר מין רק כדי לקדם את עצמה.

מיכל אנסקי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מיכל אנסקי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

לתמיכת אנסקי יצאו אמש והבוקר אמהות ידועניות בביצה, שהעלו בעצמן ברשתות תמונה שלהן מניקות, ביניהן הדוגמנית יעל גולדמן. מירי מיכאלי שהפכה לאמא לבן שני לפני חצי שנה, העלתה תמונה שלה מניקה וכתבה: "צריך לנרמל הנקה, זה הכי טבעי קדום וברור בעולם מבראשית, התמונות שלי מוסתרות יותר של מיכל אנסקי אולי הייתה יותר חשופה אבל זה לא משנה, זה הדבר הקסום והיפה ביותר בעיני בעולם. יש לכם בעיה עם ציצי חשוף? אחלה, לכו תפגינו מול כל פרסומת ממוצעת שמציגה שדיים כאובייקט מיני".

יעל גולדמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
יעל גולדמן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)