בעוד רוב אזרחי העולם העלו במשקלם והשמינו בתקופת הסגר והקורונה, מעיין אשכנזי דווקא השילה קילוגרמים מיותרים ממשקלה ולמען דיוק שישה קילוגרמים במדויק. את הלוק החדש החליטה כוכבת הריאליטי להשיק ברשתות החברתיות כשבילתה במסיבת יום ההולדת של חברתה הטובה ירדן ויזל שנערכה בסוף השבוע האחרון במלון יוקרתי בנתניה.

אשכנזי העלתה תמונה של הישבן הלוהט שלה ממרפסת המלון המשקיפה לים, אלא שתוך דקות ספורות חטפה מטר של ביקורות נוקבות מהעוקבים. אשכנזי העלתה תמונה שלה עם חולצה כשמתחת בגד ים  בגזרת חוטיני, העוקבים שלא הבחינו בבגד ים, התרשמו כי מדובר בתמונה ללא חלק תחתון ומיד הפציצו את יוצאת "האח הגדול" בביקורות קשות על התמונה הפרובוקטיבית, על היותה לא צנועה ועירומה.

לבנות בלבד: איפה בילו מעיין אשכנזי וירדן אדרי? - לחצו כאן.

מעיין אשכנזי חושפת ישבן (צילום: רשתות חברתיות)
מעיין אשכנזי חושפת ישבן (צילום: רשתות חברתיות)

רבע שעה אחרי שהעלתה את התמונה החושפנית, התחרטה אשכנזי לאור התגובות הקשות והחליפה אותה בתמונה צנועה יותר, שבה אין אף זכר לאיבר האינטימי. מעיין אשכנזי סיפרה ל-TMI על פרשת התמונה של הישבן הלוהט שהוסר: "רזיתי הרבה במשקל בשבועיים האחרונים ורציתי להשוויץ ולהתגאות בזה בגלל שאני מאמנת כושר. התמונה הייתה עשר דקות באוויר וקיבלתי צרור של הודעות לא נעימות מהעוקבים והעוקבות ואפילו מחברות שלי שהטוסיק לא נראה טוב, והתמונה לא מחמיאה ולא צנועה, שזה נראה שאני עירומה".

"אני לא זוכרת שאמרתי אי פעם שאני דתייה, אבל מילא, ראיתי את התגובות הקשות ולא היה לי כח להתעמת עם כולם, אז החלטתי להסיר את התמונה לגמרי ולעלות תמונה אחרת. בדיעבד אני כועסת על עצמי שלא הלכתי עם הלב שלי והקשבתי לאנשים זרים". 

מעיין אשכנזי (צילום: רשתות חברתיות)
מעיין אשכנזי (צילום: רשתות חברתיות)