אלכסה דול שיתפה עם עוקביה ברשתות החברתיות על הפרעות הבולמיה מהן סבלה כמעט שמונה שנים במהלך חייה. "הייתי בולמית, היו תקופות שהייתי על סף האנורוקסיה, זאת הייתה תקופה מאד קשה לא הייתי אוכלת, רציתי להיעלם מהעולם, הרגשתי שמנה גם במשקל הכי מינימלי שלי, זאת מחלה נוראית, זאת מחלה נפשית והלוואי שיותר אנשים יבינו את החומרה שלה", כך פתחה והמשיכה: "כל מה שהיה לי בראש זה להיות כמה שיותר רזה וכמה שיותר שדופה רציתי שכל העצמות שלי יהיו בחוץ".

"בגלל שאני מגיעה מתחום הדוגמנות כל הזמן היה לי בראש הסוכנים שלי שאומרים לי את לא רזה מספיק. חשבתי שזה יפה, כי זה מה שראיתי באינסטגרם ובעיתונים. זה הגיע עם מחיר נפשי כבד, הייתי בדיכאונות עמוקים, היו לי בעיות בריאותיות מאד קשות, איבדתי את המחזור שלי, היו לי בעיות במערכת העיכול. אחרי שהתחלתי להפנים מההפרעות האכילה על ידי עזרה מקצועית וההורים התערבו והיה לי את האומץ לדבר על זה אחרי שנים ששמרתי את הסוד הזה".

אלכסה דול (צילום: יח''צ)
אלכסה דול (צילום: יח''צ)

"פשוט סבלתי כל החיים ואני ממש שמחה שמצאתי את הדרך ליהנות מאוכל. אוכל היה האויב שלי, לא יכולתי לאכול בלי לרצות להקיא לא יכולתי להכיל אוכל בגוף שלי. שיניתי הכל באורח החיים שלי להסתכל אחורה על כל הסבל שעברתי גורם לי להודות. אוכל זה האנרגיה שלנו אנחנו חייבות להיות חזקות ובריאות. לפני שאני אתחיל לבכות וממש לא בא לי לבכות, אני מאד מתרגשת לדבר על זה כי זה ציון דרך מאד משמעותי שלי אני מצאתי את הדרך הנכונה".

אלכסה דול (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אלכסה דול (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"אני מחכה לעלות שלושה קילו במשקל ואני שמחה שאני מבינה את זה, אני אוכלת המון מאכלים בריאים. אוכלת 2000 קלריות ביום, מתאמנת כל יום, כל השינוי הגיע עם שינוי תפיסה מלהיות שדופה וחלשה ללהיות אישה חזקה עם גוף חזק. הסתכלתי במראה ואף פעם לא הייתי מרוצה, אף פעם לא מספיק יפה ולא מספיק רזה, וכשהתחלתי את הליך ההחלמה, התחלתי לשאול את עצמי איך אני מרגישה ולא איך אני נראית. תפסיקו להרעיב את עצמכם די זה לא שווה את זה".

אלכסה דול (צילום: אור גפן)
אלכסה דול (צילום: אור גפן)