שוב מלחמת עולם בין גילי ארגוב לגרושתו ורד. ליאורה התיישבה, כהרגלה, לגישור טלפוני.

שלום, ורד. אני מבינה שאת כועסת. 
“בעצמך כתבת ששלושה שבועות אחרי שעזבתי את הבית גילי כבר הלך עם מישהי אחרת. אכלתי הרבה שיימינג מגילי ומהאנשים המקורבים אליו, ואני מקווה לתבוע אותם אחד־אחד. אין שבוע שאני לא כותבת לו ‘בוא תראה אותם', והוא לא עונה. יש לי הודעות בטלפון, והכל שמור. מוזר שדווקא הוא אומר שאני לא מדברת איתו. גם מאמו ברכה ביקשתי".

ברכה עוזרת?
“ברכה היא הדוגמה שלי לחיים. ממנה אני לומדת, שומעת את הסיפורים שלה איך היא שרדה אחרי שעזבה את זהר ז"ל. הגעתי מפונקת, והיא הפכה אותי למשהו אחר לגמרי. אין יום שאני לא מודה לה. אמא שלי גרה איתי וגם היא עוזרת וגם החברות שלי. אני כבר בת 32, וזה לא נעים. לא יודעת איך זה ייגמר. בינתיים גילי מטנף עליי את הפה אצל כולם".

בדד אלך? גילי ארגוב מתמודד לבד עם תביעה משפטית נגד משפחתו - לחצו כאן.

גילי ארגוב, ורד ארגוב (צילום: רמי זרנגר)
גילי ארגוב, ורד ארגוב (צילום: רמי זרנגר)


את עוד אוהבת אותו?
“הלב שלי מת, לא יכולה לאהוב יותר. לא יכולה לשמוע על המושג זוגיות. לגילי אני מאחלת שימשיך לכתוב שירים ולהצליח. זה קל יותר בלי לטפל במשפחה ובילדים שלו. אני יכולה רק לבקש שיפסיק את השיימינג והשקרים עליי. אבא שרוצה לראות את הילדים שלו יראה אותם גם בלי שיישנו אצלו. חבל מאוד שהרס לעצמו את המשפחה ואת הכל. ולכל היפי נפש ששמחים שעזבתי, אני מאחלת להם בהצלחה".

ברכה ארגוב, ורד משבחת אותך על העזרה, אבל פגועה מאוד מהיחס של גילי אליה ואל הילדים.
“היי, ליאורה. תודה רבה לוורד על המחמאות. אני מקבלת כל מחמאה בכיף, זה ייתן לי כוחות להמשיך ולסייע לוורד ולנכדים ככל יכולתי. אני מאוד מעריכה את ורד וכואב לי מאוד על הנתק של הזוגיות שלהם. הנתק הזה פוגע בילדים, במיוחד בבת הגדולה, זוהר אפרת המקסימה. היא כיום מבינה ושואלת על אבא שלה, זה מאוד עצוב. מזל של הילדים שיש להם אמא כזאת. ורד שומרת עליהם ומטפלת בהם בצורה הכי טובה. זה לא קל לגדל שלושה תינוקות. מאחלת שהקב"ה ייתן לה הרבה כוח לגדל את הילדים בדרך טובה, ומאחלת לה נחת מהם".

הבנתי ממנה שגם אמא שלה מסייעת.
“נכון. כל הכבוד לאמא של ורד שעוזרת לה וגם נתנה לה קורת גג והיא גרה אצלה עם הילדים".

מזל טוב! נולדה לגילי ארגוב בת שלישית - לחצו כאן.

גילי ארגוב והבת זוהר (צילום: אינסטגרם)
גילי ארגוב והבת זוהר (צילום: אינסטגרם)


גילי, אולי הגיע הזמן לחזור הביתה?
“אני רק מבקש דבר אחד, שלא תשתמש בילדים כנשק. הילדים לא אשמים, אני מבקש מוורד לאפשר לי לראות את הילדים. לא שמעתי ממנה ומהילדים כבר יותר מחצי שנה, שתחזיר לי ולילדים ביקורים, שתאפשר לי לראות את ילדיי. זה התרגיל הכי ישן בספר. חראם לי עליה ועל הילדים. אין לי הרבה מה להוסיף, אני פרשתי, חזרתי למוטב, אני נקי ובריא, ודרכיה וסגנון חייה של ורד מסכנים את הדרך החדשה ומסלול החיים הבריא שבניתי במשך חמש וחצי שנים. אני מבקש סליחה מהילדים שלי, מוסר להם חיבוקים ונשיקות ומתגעגע אליהם מאוד. תמסרי לוורד דרישת שלום חמה, ושתיקח אחריות על המעשים שלה".

גילי ארגוב, ורד (צילום: יח''צ)
גילי ארגוב, ורד (צילום: יח''צ)