טיילור מלכוב נמצאת בתקופה הכי טובה בחייה, זוגיות פוטוגנית חדשה עם לירן דנינו, קמפיינים נחשקים בשפע, קריירת סולו חדשה ובקרוב תככב על המסך בעונה החדשה של "זוג מנצח VIP". אלא שזה לא הכל, אמש (שני) התבשרנו כי הזמרת הצעירה גם נכנסת לעולם העסקי והולכת בדרכה של נטע אלחמיסטר.

רק להבדיל מאלחמיסטר, מלכוב עומלת בימים אלה על השקת ליין הלבשה תחתונה חדש בעיצובה וכבר יש שם למותג החדש "טיי טוש". עד פה הכל נפלא ונשמע מבטיח, אלא של-TMI נודע שיש מי שלא כל כך אהב את העסק החדש של מלכוב, כי נוצר ניגוד ענייניים עליו לא חשבה מלכוב כשהחליטה לצאת בקולקציית עיצובים משלה.

טיילור מלכוב (צילום: באדיבות שי אביטל)
טיילור מלכוב (צילום: באדיבות שי אביטל)

מלכוב למי שפספס היא הפרזנטורית החדשה של מותג ההלבשה הבינלאומי "מיס גיידד" שהגיע לאחרונה לישראל. הרשת גם מוכרת בין היתר אופנה של הלבשה תחתונה. מה שעשוי להתנגש חזיתית בליין החדש של מלכוב, שתדגמן עבור מוצריה החדשים שבבעלותה, כשהיא משמשת פרנזנטורית לחברה שמוכרת מוצרים זהים. רק לפני שבועיים התייצבה מלכוב בהשקת החנות החדשה של הרשת בבאר שבע. 

גולן נהרדעא בשם מיס גיידד מסר: "מפרגנים ושמחים עבור טיילור ואין לנו שום קשר לכך".

מנטע הר-לב יחסי ציבור נמסר: "טיילור בונה את המותג שלה לאט ובטוח כבר למעלה משנה ואין לו ניגוד עניינים לאף קמפיין שהיא עושה היום".

טיילור מלכוב (צילום: יח''צ)
טיילור מלכוב (צילום: יח''צ)