האם הזמר המסלסל אייל גולן מביע חרטה על מעשיו? כי אחרי הפרידה מבני פרץ ואיתי לוי וחודשיים אחרי ששחרר את הסינגל האחרון, אמש (שלישי) השיק הזמר המצליח סינגל חדש בשם "טעיתי" לצד קליפ חדש. רגע לפני שזה יהפוך ללהיט בכל בית, יצאנו לבדוק מה משמעות שם השיר "טעיתי".

במקרה של הזמר שמוקף בלא מעט אויבים מושבעים בשנה האחרונה, "טעיתי" יכול להיות מכוון ללא מעט מהאנשים שהיו קרובים אליו והפכו לנחלת העבר. החל מהסוכן בני פרץ שהשניים נמצאים בימים אלה בהליכים משפטיים ובסכסוך קשה, כלה בזמר איתי לוי שיצא לדרך חדשה עבורה שילם שישה מיליון שקלים לאייל גולן תמורת דמי שחרור מהחוזה, כלה באופירה אסייג החברה הטובה בדימוס שהפכה לצ'ילבה מושבעת ואולי בגלל שמדובר בשיר אהבה גולן בכלל מקדיש אותו לאקסית המיתולוגית רוסלנה רודינה, ממנה הוא מבקש סליחה שהשניים נגררו עד לכותלי בית המשפט.

אייל גולן, איתי לוי (צילום: אלוני מור)
אייל גולן, איתי לוי (צילום: אלוני מור)

אייל גולן, אופירה אסייג (צילום: אינסטגרם)
אייל גולן, אופירה אסייג (צילום: אינסטגרם)

אולי אף הזמר מבקש סליחה מאשתו הטרייה וההריונית דניאל גרינברג שצפויה ללדת בכל רגע את בתם המשותפת, בעקבות המריבה האחרונה המתוקשרת של השניים בחודש שעבר. מה שבטוח שיש לא מעט אנשים שהשיר זה יכול להיות מכוון אליהם, אז ב-TMI יצאו לבדוק עם גורמים בהפקה של הזמר והתאכזבו לגלות שמדובר בשיר פרידה, לא משויך למישהו או למשהו ספציפי, וגם לא קשור לזמר אישית. 

אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: אלוני מור)
אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: אלוני מור)