זוכת "האח הגדול" והמאורסת הטרייה שי מיקה עשתה שינוי משמעותי בנראות שלה בתקופה האחרונה. היא הקפידה על אימוני כושר לצד משמירה על תזונה נכונה ולאחרונה, החליטה לפתוח עסק חדש של תוכנית הרזייה לנשים ולגברים. לאחר שהשיקה את הפרוייקט החדש של חייה היו מי שהאשימו אותה בעידוד אנורקסיה ורזון, ויעוץ למרות שהיא לא דיאטנית או מדריכת כושר. לפני שהאש מתלקחת, החליטה מיקה לצאת נגד המטקבקים ולהסביר את המטרה שלה.

"בכל פעם שאני מוציאה משהו חדש ישר יש נשמות טובות שרוצות לקלקל. אז הפעם לא אשתוק בשביל שאף ילדה שמורידים לה את הראש לא תפחד! כל החיים הייתי יחסית מלאה, יחסית לסטנדרטים של החברה שלנו.. שמשחקת אותה מקבלת ואוהבת את האחר אבל הרשת מלאה בתגובות עליי שנושאות את המילה ״שמנה״ ועוד. אף פעם לא פחדתי מהמושג שמנה, לא נעלבתי , ההפך עמדתי על שתי רגליים תמיד מול כולם והייתי איך שבא לי להיות. זה מילא לי חוסר נפשי שהיה לי ולא היה לי כוח להתעסק במראה החיצוני שלי,הייתי עסוקה בנפש שהייתה צריכה דברים אחרים!

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Shay Mika (@shaymika) on

"יותר מ4 שנים שאני ״מפורסמת״ ובשנה וחצי האחרונה רזיתי והתחלתי לקבל תגובות של 'אנורקסית' ו'הפסקת לאכול' מול תגובות של 'איך עשית את זה?' ואף פעם לא באמת הסברתי. ידעתי שזה נראה כמו קסם ואסור לי לתת למישהו תחושה שזה ככה! אז במשך שנה בניתי תכנית,  העלתי אימונים בליווי של מאמן כושר צמוד שחלילה לא יצטייר שאני ללא ניסיון מאמנת! דאגתי לתכנית שתוכלו לעשות מהבית,אונליין. הכל היה מכוונה טובה בלבד. שאף אחת לא תראה אותי ותרצה חלילה להפסיק לאכול, שכל אחת שתראה אותי ותקח חלק בתכנית תבין שזה הכל עבודה קשה ולא קצרה בכלל.. שמשלבת ספורט ותזונה נכונה ובריאה!"

"אני בסה״כ חברה לתהליך, אבל עדיין יש שיחפשו ויגידו ויקלקלו, אז הפעם אני באה לעצור את זה בזמן- אני לא מאמנת כושר ולא תזונאית ולא מתיימרת להיות ולכן - אני לא זאת שמייעצת על הדברים האלה בתכנית. אני בסה״כ מאפשרת למי שרוצה לעבור שינוי כמו שלי- כפנים למי שהצליחה לעבור שינוי עם התכנית הזאת- לעשות זאת ובדרך הטובה והבריאה ביותר! אז די עם היד הקלה על המקלדת מי שרוצה לקחת חלק באהבה רבה ומי שלא אני לא מכריחה אף אחד! תתעסקו באהבת חינם ותפסיקו להגיב לאנשים שלא מכירים אתכם דברים רעים, אתם עושים הרבה יותר נזק לדור הצעיר ממה שאתם טוענים שאני עושה".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Shay Mika (@shaymika) on