מגזין האופנה הבינלאומי "ווג" ליווה את השחקנית הישראלית שירה האס ביום ההכנות לאירוע טקס פרסי האמי. האס שהייתה כידוע מועמדת לפרס השחקנית הטובה ביותר בסדרה "המורדת", לא זכתה בתואר הנחשק אך תיעדה למגזין ווג את היום המרגש שכלל הכנות לטקס שהתקיים השנה שונה מתמיד במסגרת מגבלות הקורונה.

בסרטון שתיעדה, נראתה האס פותחת את הבוקר בדירתה בתל אביב עם קפה ומספרת למצלמה: "היי ווג. כאן שירה האס ואתם עומדים להצטרף אליי ליום מרגש. אני חייבת לפתוח את היום שלי עם כוס קפה. היום זה האמי וזה רק ההתחלה של היום. "המורדת" זאת סדרת טלוויזיה והיה לי את הכבוד לשחק את השחקנית הראשית אסתר שפירו. אם אני צריכה לסכם במשפט אחד זה על אישה שמוצאת את קולה. זה עומד להיות אמי מאד שונה ומיוחד".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Vogue (@voguemagazine) on

האס צועדת עם המצלמה בשדרות רוטשילד השוממת מאדם ומספרת: "אנחנו במרכז תל אביב, יש כאן בתי קפה ומסעדות מצוינות כשבימים אחרים היינו יושבים בהם, אבל בתקווה שכולנו ניהיה בריאים וזה ייגמר בקרוב. בשבילי זה מאד מפחיד ומדאיג למשפחה שלי, להורים שלי, לסבתא שלי שלא ראיתי כבר זמן רב, אני חושבת שזה חשוב להישאר אופטימי כמה שאפשר להישמר ולחשוב על אנשים אחרים אני רוצה להאמין שזה יעבור בקרוב ונחזור לימים שבהם נוכל לחבק אנשים. אנחנו בדרך למקום שבו צוות אנשים יארגנו אותי לאמי, וזה מתחיל להרגיש אמיתי. כי עד עכשיו זה נראה כמו חלום".

שירה האס, ''המורדת'' (צילום: נטפליקס)
שירה האס, ''המורדת'' (צילום: נטפליקס)

"נמשכתי לאסתר כי זאת דמות מאד מורכבת וזאת מתנה לשחקנית להביא את כל הקונפליקטים, וזה סיפור אוניברסלי למרות שזה מאד ספציפי לחברה זאת. צילמנו את הסדרה בברלין ובניו יורק ארבעה חמישה חודשים. עברה כבר שנה וזה היה ניסיון רב, למדתי הרבה, שפות, פגשתי שחקנים ברחבי העולם".

ארבע שעות לפני הטקס המשיכה האס לתעד את עצמה. "אנחנו אחרי יום ארוך, עכשיו סופסוף בדרך למקום שבו נצלם את הטקס ונתכונן, אני מתרגשת ומרגישה את הפרפרים. האם אני יותר מתרגשת או לחוצה, זה שילוב של השניים. אני לא יודעת איך הערב יסתיים אבל אני כבר נרגשת להתחיל אותו, בכל מקרה אני מרגישה כבר כמנצחת". על האיפור הסבירה האס שהיא הלכה על איפור טבעי ונקי בשילוב עם גלאם. עוד אמרה שלבשה שמלה יפה של שאנל, "זהו זה זה היה יום ארוך ומדהים, תודה שציפיתם בי, ועד הפעם הבאה, תודה וביי ווג". ריספקט.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Shira Haas (@shirahaas) on