הזמרת המסלסלת שזכתה לביקורת קשה בשבועות האחרונים לאחר שהפרה שוב ושוב את הנחיות משרד הבריאות בהופעות שלה וזכתה בתואר מלכת ההפרות, הפעם זוכה למתקפה מחזית אחרת לגמרי. נראה כי מאז שהפכה לאמא לראשונה, עדן בן זקן מרגישה יותר משוחררת לשתף ברשתות החברתיות יותר ויותר סרטונים עם תכנים שנויים במחלוקת, אם חשבתם שקהל המעריצים מקבל את זה בעין יפה, תחשבו שוב.

יממה לפני כניסת יום כיפור, העלתה הלילה (ראשון) בן זקן סרטון שלה רוקדת ומנענעת את החזה שלה, ככל הנראה ללא חזייה, מול עדשת המצלמה, כשברקע נצפה בעלה שוקי ביטון. התגובות הקשות של העוקבים מיהרו להגיע, כשבין התגובות נכתב: "זה לא מכבד אותך", "אני לא מבינה איך שוקי בתור גבר ובעלך מאשר לך לעלות כזה דבר".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

אני לא נושמת @shukibiton

A post shared by Eden Ben Zaken (@edenben_zaken) on

אחר כתב: "לא יפה, צניעות, את זמרת מפורסמת, לא צנוע להרקיד את החזה מצד לצד בלי חזייה, מספיק פרסמו את החזה שלך חשוף באינטרנט, את אמא לתינוק ונשואה קצת צניעות". אחרת כתבה: "40 אלף להופעה, אבל 400 לחזייה טובה אין אה?". בתגובה נוספת נכתב: "יש גם חזיות בשלושים שקל" או "את הורסת לעצמך את היכולת לשווק את עצמך בסטייל, אל תקחי את עצמך אחורה", "אוי קצת צניעות את אישה נשואה", "לא מכבד לנענע ככה את הציצים בלי חזייה, מבזה" ועוד.  

עדן בן זקן (צילום: אדריאן חמיאס)
עדן בן זקן (צילום: אדריאן חמיאס)