תעשיית הבידור נפגעה קשות בעקבות משבר הקורונה, מה שהוביל לא מעט כוכבים מקומיים להמציא את עצמם מחדש. יעל בר זוהר החליטה לנצל את תקופת הסגר ורגע אחרי ש"הישרדות" ירדה מהמסך, פתחה המנחה ערוץ יוטיוב משלה בכדי שתוכל לשמור על קשר רציף עם מעריציה גם בימים שיש פחות פרויקטים על המסך.  את סרטון הראשון בחרה לעשות בר זוהר על הנושא שמעניין היום "פרסום בגיל צעיר", דבר שהפך לרלוונטי מאוד בימים אלה כשצעירים רבים חולמים על פרסום וקריירה בתעשייה.

יעל בר זוהר (צילום: דביר כחלון)
יעל בר זוהר (צילום: דביר כחלון)

בסרטון שצילמה בר זוהר היא חוזרת למקום שבו הכל התחיל  ומתארת את הדרך שלה לפריצה הגדולה שהתחילה באודישן מזדמן בגיל 9, מה שהביא אותה בגיל 15 לככב בסדרת הטלנובלה המצליחה "רמת אביב ג" . "אי אפשר ללכת ברחוב אי אפשר ללכת בקניון, אין ים, כמויות של ילדים שמעריצים" תיארה בר זוהר את תחושתיה. אחרי הפרסומת המדוברת של פלפל בכיכובה נזכרת בר זוהר ושיתפה: "אני זוכרת שחזרתי הביתה נכנסתי לחדר של אמא ואמרתי לה אמא משהו השתנה, משהו קורה".  

המנחה שיתפה את התהליכים שעברה כילדה ברגע הפריצה, על ההצלחה שהגיעה ברגע והפכה את חייה, "לא היה לי זמן להתכונן לזה נפשית" והוסיפה "זה היה לא פשוט, זה גובה מחיר כבד, גם מחיר נפשי.  האמת היא שהעבודה היא קשה ומחייבת כל החברה הצעירים שאתם רואים שנראה לכם שהכל קל להם אז שתדעו שגם להם קשה. ויש באמת הרבה מאוד עבודה וקושי מאחורי הקלעים ואת זה מה שחשוב באמת להראות. מבחוץ הכל נראה זוהר אבל האמת לא תמיד כזו זוהרת וזו לא רק סיסמא".